Ariana Grande otulona diamentami w kampanii Swarovski. Ile kosztują te cuda?
Swarovski – jeden z liderów branży biżuteryjnej – właśnie ogłosił, że ich nową ambasadorką została topowa gwiazda popu Ariana Grande. Jak piosenkarka prezentuje się w kampanii i co ma na sobie?
Ariana Grande
Ariana Grande to jedna z najpopularniejszych wokalistek na świcie. Gwiazdę na Instagramie obserwuje aż 378 milionów ludzi, a jej piosenki, które szybko stają się hitami i są najczęściej wybierane do rolek na social mediach, zna i nuci każdy, kto zalicza się do pokolenia Gen Z. Flagowe hity z ostatnich lat to: “Yes, and?”, “We can be friends” czy “thank u, next”.
Ariana jest laureatką nagrody Grammy i BRIT, dwóch statuetek Billboard Music Awards, trzech American Music Awards. Wszystkie jej albumy pokryły się platyną lub multiplatyną w Stanach Zjednoczonych.
Piosenkarka nie tylko muzycznie inspiruje, ale także modowo. Jej kreacje często wyprzedzają trendy. To ona wylansowała modę na długie kucyki wylizane do tyłu (w Polsce nosiły go swego czasu Viki Gabor i Blanka), a na punkcie jej waniliowych perfum Ariana Grande Mod Vanilla nastolatki oszalały.
Swarovski
Swarovski to znana marka biżuteryjna, którą w 1895 roku założył Daniel Swarovski. Jego entuzjazm dla innowacyjności rękodzieła dał marce pozycję jednego z najważniejszych producentów biżuterii i dodatków.
To, co określa Swarovskiego to mistrzostwo w obróbce kryształów.
Po biżuterie tej marki sięgają największe gwiazdy i kobiety z całego świata.
Błyskotki od Swarovskiego towarzyszą największym wydarzeniom modowym jak np. tegoroczna Met Gala, na której zaprezentowano nie tylko biżuterie, ale całe biżuteryjne kreacje stworzone przez markę.
Współpraca Ariany Grande ze Swarovskim
Swarovski ogłosił, że nową ambasadorką ich marki została Ariana Grande. Producent luksusowej biżuterii opublikował równocześnie 3 zdjęcia z gwiazdą, które podpisano tak:
Z radością ogłaszamy @ArianaGrande jako Ambasador marki.
„Charyzma i pozytywna energia Ariany rezonują z istotą Swarovskiego niesienia radości światu. Z niecierpliwością czekam na wspólne tworzenie kreatywnych dialogów – mówi Globalny Dyrektor Kreatywny @GiovannaEngelbert.
Ariana tak odpowiedziała na tę współpracę:
To zaszczyt reprezentować firmę, która podziela moją pasję do kreatywności, przesuwa granice wykraczające poza świat biżuterii i promuje wartości nieskrępowanego wyrażania siebie. Nie mogę się doczekać, aby wyruszyć w tę podróż i zainspirować innych do przyjęcia własnego, niepowtarzalnego blasku.
Efekty współpracy Ariany Grande ze Swarovskim zostaną oficjalnie zaprezentowane w kampanii świątecznej końcem 2024 roku. Czekamy na nią z wielką niecierpliwością.
Poniżej dokładna informacja na temat biżuterii, w której piosenkarka wystąpiła w sesji zdjęciowej.
Biżuteria Swarovkiego z sesji z Arianą Grande
Naszyjnik Una Angelic Tennis Swarovski 1 100 zł:
Naszyjnik Millenia Swarovski 1 260 zł:
Kolczyki Swarovski 1 400 zł:
Naszyjnik Millenia Swarovski 2 600 zł: