Beauty is not copy-paste: Smart Aging Clinic konsekwentnie kreuje nową definicję Piękna
Klinika Smart Aging Clinic chce zmieniać to, jak postrzegamy piękno. Czy można je zdefiniować? I co stanowi o pięknie człowieka: perfekcyjna symetria, idealne rysy twarzy, a może autentyczność i prawda? Te pytania zadają twórcy panelu towarzyszącego kampanii „Beauty is not copy-paste”.
Beauty is not copy-paste: panel kampanii Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic zorganizowała 1 marca w Warszawie niezwykły panel „Beauty is not copy-paste” (ang. Piękno nie polega na „kopiuj-wklej”). Twórcy przedstawili na nim misję swojej marki, polegającą na zmianie postrzegania piękna.
Panel „Beauty is not copy-paste” towarzyszy bieżącej kampanii kliniki. Spotkanie zorganizowała Klaudia Witczak, założycielka Smart Aging Clinic i propagatorka idei #unbotoxed. Wydarzenie odbyło się w restauracji Concept 13, a wśród gości pojawiły się prawdziwe gwiazdy oraz eksperci z różnych branż.
Klinika Smart Aging Clinic walczy o kobiece poczucie własnej wartości
Wszyscy goście na panelu Smart Aging Clinic zwracali uwagę na konieczność zmian w pojmowaniu piękna. Podkreślano, jak ważne jest u kobiet poczucie własnej wartości. Już lista panelistek robi wrażenie: aktorka Olga Bołądź , socjolożka i psycholożka Joanna Heidtman , modelka Marta Dyks , a także organizatorka Klaudia Witczak i prowadząca Anna Jurgaś .
Gościnie i ekspertki podzieliły się swoimi doświadczeniami i poglądami na termin „prawdziwe piękno”. Jaką pełni ono rolę w kulturze i społeczeństwie? Rozmowa toczyła się też wokół tematu poczucia własnej wartości oraz tego, co się na nią składa: tożsamości, autonomii i autentyczności . Zwracano uwagę na presję bycia piękną, jaką odczuwają dziś kobiety. Właśnie te kwestie są fundamentalnie ważne dla Smart Aging Clinic .
Stworzyłam tę markę z troski o wszystkie kobiety, zwłaszcza te bardzo młode, które często z poczucia wstydu i bycia niewystarczającą, pozwalają innym przekraczać swoje granice po to, by zasłużyć na czyjąś akceptację czy przynależeć do grupy. Mam nadzieję, że inicjatywy takie jak ta, ale też i seria podcastów „Rozmowy bez gorsetu”, które stworzyłam wspólnie z Joanną Heidtman, staną się bezpieczną przestrzenią do rozmów o fundamentach kobiecego poczucia własnej wartości i sprawią, że w miejsce poczucia bycia nieadekwatną pojawi się życzliwość do samej siebie – mówiła Klaudia Witczak, założycielka Smart Aging Clinic.
Rozmowy to jednak nie wszystko, co wydarzyło się na panelu. Poniżej znajdziecie dodatkowe informacje oraz zdjęcia .
„Beauty is not copy-paste”: co wydarzyło się na panelu?
Panel „Beauty is not copy-paste” to nie tylko dyskusje i socjologiczne rozważania. Goście i gościnie mogli obejrzeć wystawę zdjęć pod tym samym tytułem , towarzyszącą kampanii Smart Aging Clinic. Fotografie wykonał Piotr Stokłosa , który starał się dojrzeć kobiece piękno w różnorodności i nieszablonowości.
Smart Aging Clinic zwraca uwagę na aktualne problemy medycyny estetycznej . Dane statystyczne pokazują, jak wielką presję wywiera ta branża na coraz młodsze pokolenia kobiet . Raport Laboratoires Vivacy Polska pokazuje, że aż 23% kobiet korzystających z zabiegów medycyny estetycznej, to osoby w wieku 18-30 lat. Zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej (potocznie – botoksu), to niestety aż 92% wszystkich wykonywanych zabiegów.
Zobacz zdjęcia:
Źródło: materiał prasowy Smart Aging Clinic