Britney Spears nową twarzą kampanii prestiżowej marki odzieżowej
Księżniczka popu właśnie została nową gwiazdą promującą francuski dom mody „Kenzo”. Britney na zdjęciach wygląda niesamowicie. Fani są zachwyceni. Zdecydowanie nie wygląda na 37-latkę.
Britney Spears już kilka miesięcy temu poinformowała swoich fanów na swoich kanałach social-media, że pracuje nad sekretnym projektem. Przypuszczeń nie było końca. Podejrzewano, że artystka pracuje nad nową płytą, trasą koncertową bądź nową marką perfum.
Britney Spears z Kenzo
Wszystkie wątpliwości zostały rozwiane przez markę, jak i samą piosenkarkę. Artystka poinformowała swoich fanów o wzięciu udziału w kampanii za pomocą Instagrama.
– Jestem niezwykle podekscytowana, że mogę być częścią najnowszej kampanii Kenzo – napisała.
W rozmowie z magazynem „Vogue” Britney opowiedziała nieco o pracy podczas sesji.
– Na planie było dużo zabawy, nawet jeśli na początku było to dla mnie trochę dziwne. Byłam przyzwyczajona do sesji w studiu lub na małych przestrzeniach, a ta była na ulicy. Byliśmy tam, a ja miałam na sobie naprawdę odważne ubrania. Czułam się dziwnie, ale na filmie okazało się, że wyszło naprawdę super – wyznała gwiazda.
Czym jest inspirowana sesja Kenzo?
Nowa kampania Kenzo nosi nazwę La Collection Memento No. 2. Kolekcja zdecydowanie inspirowana jest młodością.
Większa część kolekcji to przede wszystkim kurtki jeansowe; bluzy z nadrukami; czapki z daszkiem i plecaki sportowe.
Fani zachwyceni są nie tylko zdjęciami wykonanymi przez Petera Lindbergha, ale również świetną formą wokalistki. Jak to w Internecie pojawiają się również negatywne komentarze zarzucające zbyt duże użycie Photo Shopa w sesji zdjęciowej. Krytycy zwracają uwagę na to, że twarz Britney jest nie do poznania.
A wam jak się podoba Britney w kampanii „Kenzo”?
ZOBACZ ZDJĘCIA:
ZOBACZ TEŻ:
- Anella nago na Instagramie. Żywa Barbie pokazała piersi
- Ta zmysłowa bielizna rozkocha każdego mężczyznę. Zobacz nasze stylizacje
- Matka upiekła swoich synów w piekarniku. Wszystko transmitowała na żywo