LEVI’S x Hello Kitty, jesień-zima 2019. Klasyki Levi’s w uroczym wydaniu
Już od prawie pół wieku Hello Kitty® zajmuje ważne miejsce w pop kulturze. Kultowy kotek jest nie tylko jedną z najbardziej uroczych postaci na świecie, ale również ironiczną, nostalgiczną i zdecydowanie zabawną ikoną.
Dlatego właśnie z okazji 45-lecia Hello Kitty, Levi’s połączył siły z twórcami kotki Sanrio i razem stworzyli limitowaną kolekcję Levi’s x Hello Kitty dla kobiet i dziewczynek.
Nowa kolekcja Levi’s i Hello Kitty
Zaprojektowana w duchu najnowszych trendów kolekcja zawiera t-shirty, topy, bluzy z kapturem i denim, a wszystko to opatrzone jest wizerunkami szalenie popularnej kotki z Japonii. Niektóre z kluczowych elementów garderoby to, np. Levi’s Baggy Overalls, czyli ogrodniczki całe w princie Hello Kitty, kurtka oversize
Dad Trucker z naszywkami Helo Kitty oraz bluza Unbasic Hoodie z logo batwing, na którym widnieje kotka i jej przyjaciele. Ponadto kolekcja wyróżnia się detalami, takimi jak grawerowane w Hello Kitty nity.
– Hello Kitty i Levi’s to dwie globalne marki lifestylowe, które wywarły niesamowity wpływ na kulturę i modę. – powiedziała
Maureen Bergmuller, Sr. Vice President, Marketing and Brand
Management, Sanrio Inc. – Nasza limitowana kolekcja łączy ikoniczny wizerunek Hello Kitty z niepowtarzalnym stylem Levi’s i w rezultacie oferuje klientom bardzo uroczą wersję znanych klasyków. Jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z Levi’s nad tym interesującym projektem, który będzie stylową celebracją 45-lecia Hello Kitty.
Kiedy będzie można kupić ubrania z kolekcji Levi’s x Hello Kitty?
Kolekcja Levi’s x Hello Kitty wejdzie na rynek 1 sierpnia i
będzie dostępna na stronie Levi.com, wybranych sklepach Levi’s,
a także na stronie Sanrio.com i w wybranych sklepach Sanrio.
Sanrio – marka, która stworzyła Hello Kitty
Sanrio to globalna marka lifestylowa najbardziej znana z popowej ikony jaką jest Hello Kitty®. Jest także domem wielu ukochanych postaci, takich jak np. ChococatTM, My MelodyTM, Badtz-MaruTM, KeroppiTM, GudetamaTM czy AggretsukoTM. Sanrio zostało założone w oparciu o filozofię „small gift, big smile”, w myśl której mały podarunek może przynieść wielką radość ludziom w każdym wieku. Od 1960 roku ta filozofia stanowiła inspirację i podstawę dla tworzenia jakościowych produktów, usług i działań, które dostarczają konsumentom na całym świecie wyjątkowych doświadczeń.