Manifesto del Colore. Premiera wyjątkowej kolekcji Deni Cler
21 stycznia 2022 roku na terenie warszawskiej Fabryki Norblina odbyła się premiera kolekcji wiosenno-letniej kolekcji marki Deni Cler – „Manifesto del Colore”. Na wydarzeniu pojawiło się wiele osób związanych z polskim show-biznesem, w tym między innymi Grażyna Szapołowska, Joanna Racewicz, Agnieszka Więdłocha czy Paulina Sykut-Jeżyna.
Deni Cler. Kolekcja wiosna/lato 2021
Najnowsza kolekcja marki należy do najodważniejszych propozycji ostatnich lat – forma i kolorystyka nawiązuje zaś do początków istnienia Deni Cler. Projektanci zwracają tym samym uwagę na potrzebę odważnego patrzenia w przyszłość, niezależnie od otaczającej rzeczywistości.
– Planując tę kolekcję, wiedzieliśmy, że chcemy, żeby była optymistyczna i energetyczna. Koncentrujemy się na klientce i jej potrzebach. Relacje z kobietami, które do nas przychodzą, są dla nas kluczowe – powiedziała Iwona Kossmann, prezeska Deni Cler.
Kolekcja wpisuje się jednocześnie w nurt „slow fashion”, została bowiem stworzona z myślą o ochronie środowiska naturalnego.
– Wykorzystujemy wysokiej jakości biodegradowalne tkaniny, łączymy je z ponadczasowym krojem, dzięki temu ubrania służą nam dłużej niż jeden sezon. O tym, czy produkt jest zrównoważony, decyduje nie tylko tkanina, lecz także cały proces jego powstawania – dodała Kossmann.
Nie dziwi więc, że projekty marki często wybierane są przez polskie gwiazdy.
– Deni Cler to świetna jakość, klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu i z pewnością każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie – stwierdziła Agnieszka Sienkiewicz.
– Pierwsza rzecz, jaką nabyłam to szpilki, które nosze do tej pory – wyznała zaś Agnieszka Więdłocha, która podczas wydarzenia zaprezentowała między innymi narzucony na ramiona czerwony płaszcz.
– Marka Deni Cler ubiera, a nie przebiera kobiety. Jest odpowiednia na wielkie wyjścia, a także na czas spędzony z przyjaciółmi – uzupełniła Joanna Racewicz, która na premierę wybrała połączenie czerwonego garnituru z żółtym płaszczem.
Na „Manifesto del Colore” składa się z sześć kapsuł, z których każda będzie wprowadzana co miesiąc (od stycznia do czerwca). Proponowane linie stylistyczne, noszące nazwy kwiatów, stworzą zaś spójną całość.
Źródło: materiały prasowe