Shakira nosi polską markę
Shakira nosi polską markę. Kolumbijska piosenkarka w swoim najnowszym teledysku wygina się w kurtce Epuzer. Gratulujemy sukcesu.
To nie pierwsza marka, którą zainteresowały się zagraniczne gwiazdy. Lilou, Local Heroes czy MISBHV noszone są przez Justina Biebera, Sandre Bullock czy Miley Cyrus.
Co to jest Epuzer?
To polska marka, które oferuje ubrania dla odważnych, przebojowych i ambitnych kobiet. W sklepie internetowym kupić możemy m.in. sukienki, żakiety, spodnie, topy, szorty, spódnice, kombinezony, płaszcze czy buty. Kolekcje brandu są bardzo drapieżne i zarazem eleganckie. Marka ma bardzo duży potencjał i mamy nadzieję, że go wykorzysta. Instagram firmy śledzi blisko 22 tys. osób. Znajdziecie na nim zdjęcia promocyjne marki z popularnymi modelkami i influencerkami. My jesteśmy zachwyceni. Przeczuwamy dalsze sukcesy firmy.
Skąd pomysł na biznes marki Epuzer?
– Pomysł zrodził się nagle i był wynikiem wielu przemyśleń dotyczących między innymi jakości strojów proponowanych przez domy mody z różnych stron świata – czytamy w oświadczeniu prasowym firmy Epuzer.
Shakira nosi polską markę
Ile lat ma Shakira?
Kolumbijska piosenkarka ma 41 lat. Ze sceną muzyczną związana jest od 1991 roku. Wówczas ukazał się jej pierwszy album – Magia. Ona i Gloria Estafan to dwie najbardziej rozpoznawalne latynoskie artystki. W swoich teledyskach Shakira stawia na ubrania z pazurem. Nic dziwnego, że w najnowszym z nich postawiła zatem na polską markę Epuzer, która właśnie z takich fatałaszków słynie. W klipie do utworu Clandestino artystka występuje w kurtce polskiego projektu. Ramoneska, o której mowa nazwana została Crater. Kosztuje 5190 złotych. Markę Epuzer upodobały sobie m.in. Sara Boruc, Natasza Urbańska i Natalia Siwiec.
Shakira ma na swoim koncie ponad 60 mln płyt. Czy sukces w jakiś sposób przewrócił jej w głowie? Niekoniecznie, gdyż gwiazda uznawana jest za jedną z najbardziej sympatycznych piosenkarek światowej sławy. Wraz z piłkarzem Gerardem Piquetem wychowują dwójkę dzieci. Każde z nich jest płci męskiej. W wywiadzie udzielonemu tygodnikowi Hello!, piosenkarka przyznała, że bycie mamą to największe życiowe wyzwanie. Przyznała także, że dzięki temu doświadczeniu nabrała dystansu do otaczającej jej rzeczywistości. Wyznała, że cieęko było jej przestawić się na tryb, w którym to nie ona, lecz jej dzieci są w centrum uwagi. Mimo kwitnącego życia rodzinnego, artystka nie zawiesiła swojej pracy. Jesteśmy jej za to wdzięczni.
Jakie polskie marki nosiła Christina Aguilera?
Christina Aguilera, która przy okazji europejskiej premiery musicalu Burleska rozmawiała z dziennikarką Anną Wendzikowską, wyznała, że swój sukces zawdzięcza swojej determinacji, potrzebie niezależności i grupie utalentowanych ludzi, którzy pomogli jej go osiągnąć. Piosenkarka jest osobą bardzo przebojową i przepełnioną pasją. Walczy o ważne społeczne sprawy, takie jak prawa kobiet czy prawa społeczności LGBTQ. Marka Epuzer jest więc dla niej idealna i odzwierciedla jej charakter. Amerykańska artystka założyła koszulę w panterkę podczas koncertu na gali LA Pride. Trzeba przyznać, zrobiła w niej duże wrażenie.
– Fantazyjna i przykuwająca uwagę koszula wykonana z najwyższej jakości bawełny o asymetrycznym kroju i imponującym trenie. Koszula wiązana jest z przodu piękną kokardą, co daje możliwość dowolnego dopasowania szerokości dekoltu oraz podkreślenia talii. Niezwykłym atutem są także szerokie rękawy, czyniące koszulę niezwykle romantyczną. – brzmi opis koszuli na stronie producenta.
Aguilera nosiła również ubrania od zapomnianego przez wielu polskiego projektanta, Arkadiusa.
Jakie polski marki nosiły zagraniczne gwiazdy?
- Local Heroes – marka odzieżowa, która została założona w 2012 roku przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę. Ta pierwsza w momencie zakładania brandu była już znana w blogosferze. Pracowała jako stylistka i specjalistka od social mediów dla takich marek jak Sinsey, New Look czy H&M. Od wczesnych lat oglądała pokazy podczas fashion-weeków, a właściwie nie pokazy, tylko relacje z nich. Jej zainteresowanie modą zawsze było na pierwszym planie. Ta druga była studentką fotografii na Akademii Fotografii, współpracowała także z KMAGiem. Pomysł na markę przyszedł dziewczynom spontanicznie i w momencie jej zakładania, zakładały, że będzie to forma zabawy.
Trzy pierwsze wzory na koszulkach dziewczyn to doing real stuff sucks, fuck you you fuckin fuck i single, taken hungry.
Szaleństwo rozpoczęło się, gdy koszulkę z pierwszym napisem założył kanadyjski bożyszcz nastolatek, Justin Bieber.
Oni nosili ubrania Local Hereos: Justin Bieber, Kylie Jenner, Cara Delevinge, Rita Ora, Anja Rubik, Skya Ferreira, Maffashion, Ellie Goulding, Margaret, Marina, Rihanna, Selena Gomez, Daga Ziober.
Charakter marki – nonszalancki i dowcipny
– Nie płacimy ludziom za posty. W tej marce jest jakaś siła, która powoduje, że ludzie chcą nas nosić, bo im się to po prostu podoba. Kylie wcale nie musiała tego zakładać. Jej szafa wygląda jak jeden wielki butik pełen bardzo drogich marek, a jednak coś przykuło jej uwagę marki z Polski i kompletu za 300 zł – przyznała współzałożycielka marki, Karolina Słota w rozmowie z Elle.
Shakira nosi polską markę – kto jeszcze je nosi?
- MISBHV – marka założona przez Natalię Maczek i Kasię Kotnowską w 2007 roku. Ta pierwsza skończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskiej, swoje plany zawodowe postanowiła jednak związać z modą. Ta druga już nie pracuje przy brandzie, zajmuje się założoną przez siebie firmą Let There Be Gold. Jej obowiązki przejął Tomasz Wirski.
W rozmowie z Vivą! Natalia została zapytana o to, dlaczego zdecydowała się związać swoją przyszłość z modą i zdradziła, na czym polega fenomen marki MISBHV:
– Kiedy zdarza mi się rozmawiać z prasą zagraniczną i staram się im wytłumaczyć, dlaczego Misbhv jest inne od innych marek, często posługuję się zwrotem „do-it-yourself” czyli „zrób to sam”. Kiedy dorastałam, w Polsce niczego nie było. Jeśli chciałeś dobrze wyglądać, musiałeś uszyć sobie to samemu. Zresztą zawsze miałam takie wzory. Mój ojciec restaurował meble, mama szyła sama lub chodziła do krawcowej. Moda była też dla mnie rodzajem ucieczki od rzeczywistości. Nigdy nie czułam się na przykład w pełni częścią Uniwersytetu Jagielońskiego, na którym studiowałam. Potrafiłam znaleźć kontakt z innymi studentami, ale wiedziałam, że była we mnie wciąż cześć, która wciąż nie została odkryta. Szukałam jej. Po pierwszym roku pojechałam pracować do Londynu, potem do Berlina. Zobaczyłam, jak wyglądają młodzi ludzie. Zrozumiałam, że te dziesięć lat temu w Polsce nie było środowisk prawdziwie undergroundowych. Pewnie były w latach 80., a potem to się skończyło. Zapragnęłam to zmienić. – wyznała Maczek.
Oni nosili ubrania MISBHV: A$AP Rocky, Anna Lewandowska, Kylie Jenner, Chris Brown, Rihanna, 2 Chainz, Bella Hadid.
Charakter marki : buntowniczy i nonszalancki
Shakira nosi polską markę – gwiazdy, które noszą polskie marki
- Lilou – Marka została założona przez absolwentkę filologi romańskiej, Magdalenę Mousson-Lestang w 2008 roku. Pierwszy butik z biżuterią z indywidualistycznym zacięciem powstał w Warszawie. Z czasem o marce zaczęło być głośno na całym świecie. Musicie kojarzyć te projekty.
Skąd pomysł na brand? Na to pytanie założycielka firmy odpowiedziała w rozmowie z Glamour:
– Brakowało mi na polskim rynku alternatywnej biżuterii. Pomyślałam o biżuterii na sznurkach – która jest już znana w Europie – tyle że z nutą personalizacji. Chciałam, aby ten dodatek był czymś bardzo osobistym – stąd ręczne grawerowanie. Pomysł na Lilou powstał w momencie, gdy w moim życiu pojawili się moi dwaj synowie. Medaliki z imionami dzieci i męża towarzyszą mi wszędzie i stały się moim talizmanem. Na początku sama grawerowałam i wiązałam sznurki. Pierwsze bransoletki robiłam dla znajomych. Z czasem zamówień było tyle, że założyłam stronę internetową, a potem otworzyłam salony w Warszawie i Poznaniu. – przyznała Lestang.
Oni nosili biżuterię Lilou: Sandra Bullock, Ania Jagodzińska Doda., Klaudia Halejcio, Aleksandra Kwaśniewska.
Charakter marki – indywidualistyczny
Shakira nosi polską markę – kto jeszcze je nosi?
- Magda Butrym – polska marka luksusowa założona przez projektantkę, współpracującą wcześniej z La Manią w 2014 roku. Ubrania marki są ready-to-wear.
Oni nosili ubrania Magdy Butrym: Kim Kardashian, Anja Rubik, Alessandra Ambrosio, Saoirse Ronan.
Jak doszło do spotkania projektantki z Kim Kardashian? Zdradziła to podczas rozmowy z portalem TVN24:
– Siedziałam w jednej z paryskich kawiarni, kiedy podeszła do mnie jej menedżerka i spytała, co mam na sobie. Zaprosiła mnie do stolika i poznałam Kim, która później założyła moje rzeczy. Wracając jednak do klucza sukcesu – ważne jest to, żeby jak najszybciej uzmysłowić sobie jedną prostą rzecz: że nic ci się nie należy. To wszystko ułatwia. Wystarczy się wyzbyć pewnej roszczeniowości i zrozumieć, że wszystko zależy tylko od tego, co robisz. Wtedy jest naprawdę o wiele łatwiej. Poza tym myślę, że moja moda jest komercyjna, że się podoba. Elementy rzemiosła, które wprowadzam, sprawiają, że te ubrania są takie prawdziwe, są sexy. To nie jest moda alternatywna, udziwniona. Staram się, żeby była ciekawa, kobieca, odróżniała się od innych marek. Mam obsesję na punkcie spójności. Pieczołowicie pracuję nad tym, żeby wszystkim kolekcjom towarzyszyła jakaś myśl, która sprawia, że moja marka staje się zauważalna. Zresztą nie zmusisz żadnej gwiazdy, żeby założyła twoje ubrania. Trzeba dać się polubić. – powiedziała.
Charakter marki: luksusowa i kobieca
Shakira nosi polską markę. Od tego zdania zaczął się nasz tekst Polskie brandy modowe świecą triumfy na całym świecie. Dajcie znać, które należą do waszych ulubionych. Aby odnieść sukces w branży modowej potrzeba determinacji, odwagi i pomysłu na siebie. Wszystkie opisywane w tekście brandy posiadają owe cechy. Napiszcie, które polskie projektantki lub projektantów obserwujecie na portalach społecznościowych.
SHAKIRA NOSI POLSKĄ MARKĘ – ZOBACZ ZDJIĘCIA:
ZOBACZ TEŻ:
- Kołtuny na włosach – jak pozbyć sie ich bezboleśnie?
- Czego nie można jeść w ciąży?
- Korektor czy podkład – co nakładać jako pierwsze?
źródło: tvn24.pl, elle.pl, harpersbazaar.pl, gala.pl, culture.pl, viva.pl, fashionpost.pl