Ubrania sportowe Cardio Bunny w Biedronce. Limitowana kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w styczniu
Ubrania sportowe Cardio Bunny w Biedronce. Limitowana
kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w styczniu
HubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka. Limitowana kolekcja trafi do sklepów w poniedziałek 20 stycznia.
Wartość pierwszego kontraktu wynosi 1,78 mln i obejmuje sklepy w całej Polsce. W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się komplety dresów, legginsy i t-shirty. Kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży.
Ubrania Cardio Bunny
– Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co
za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach.
Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów
w przystępnych cenach – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.
W grudniu HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek marki Sugarfree. Sylwestrowe kreacje cieszyły się dużym zainteresowaniem
klientek.
HubStyle prowadzi sprzedaż produktów marek Sugarfree i Cardio Bunny w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym.
W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w Białymstoku, Legnicy, Bielsko-Białej oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.