Wyszukaj w serwisie
newsy tylko u nas foto telewizja lifestyle quizy
Swiatgwiazd.pl > Lifestyle > Wiemy, ile kosztowała najważniejsza okładka w karierze Natalii Janoszek. Nie była to wygórowana kwota
Klaudia Tomaszewska
Klaudia Tomaszewska 29.07.2023 13:44

Wiemy, ile kosztowała najważniejsza okładka w karierze Natalii Janoszek. Nie była to wygórowana kwota

Natalia Janoszek wystąpiła na opłacone okładce
Fot. KAPiF, Natalia Janoszek wystąpiła na opłacone okładce

Temat związany z Natalią Janoszek jest dzisiaj na ustach wszystkich, a to za sprawą materiału nagranego przez Krzysztofa Stanowskiego. Z jego słów wynika, że aktorka zakpiła z polskich mediów, a jej kariera w Bollywood była wyolbrzymiona. Dziennikarz sportowy wskazał, że nawet najważniejsza okładka z jej udziałem, może mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością.

Natalia Janoszek na okładce L'Officiel Arabia

Natalia Janoszek wiele razy wspominała, że poza licznymi filmami, które wyświetlane były na prestiżowych festiwalach, niezwykle dumna jest z okładki pisma L'Officiel Arabia. Celebrytka wystąpiła w luksusowej sesji zdjęciowej, a także udzieliła wywiadu.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie informacje, na które powołuje się Krzysztof Stanowski. Dziennikarz dostrzegł na zdjęciu naszyjnik, którego zawieszka do złudzenia przypomina logo jednej z firm zajmujących się technologią NFT. To, do jakich wniosków doszedł, jest szokujące.

"Najbardziej utytułowana Polska Miss" - Natalia Janoszek zdemaskowana przez Stanowskiego. Czegoś takiego jeszcze nie grali!

Aktorka została zdemaskowana przez Stanowskiego

Krzysztof Stanowski zaledwie wczoraj wieczorem opublikował drugi materiał o medialnej działalności Natalii Janoszek. Wypunktował w nim aktorkę za jej mniejsze i większe kłamstwa oraz niedopowiedzenia, których się dopatrzył. Z jego dziennikarskiego śledztwa wynika, że kobieta faktycznie pojawiła się na okładce arabskiego wydania L'Officiel, ale była to raczej forma reklamy, niż wyróżnienia:

Podczas wywiadu dziennikarz pyta Natalię, co to jest Superbid? Natalia zaczyna opowiadać o firmie Superbid, a później pojawiają się zdjęcia z naszyjnikiem z logo firmy.

Stanowskiemu udało się dotrzeć do źródła i dowiedzieć, jak faktycznie wyglądała praca nad okładką. Dziennikarz dotarł do jednego z członków firmy Superbid:

Mężczyzna wprost przyznał, ze ten wywiad i sesja były opłacone. Kosztowały dokładnie 12 tysięcy dolarów. Historia najbardziej znaczącej okładki w karierze Natalii Janoszek jest bardzo trywialna. Po prostu za to zapłacono.

Co łączy Natalię Janoszek z firmą Superbid?

Stanowski na podstawie własnych źródeł doszedł do tego, że okładka była jedynie reklamą firmy Superbid. Dopatrzył się przy okazji związku z aukcją, którą rzekomo wygrał milioner. Zapłacił on wówczas prawie milion dolarów za kolację z Natalią Janoszek. Dziennikarz mówi wprost:

Nie było żadnej kolacji z milionerem. Wszystkie transakcje na blockchainie (platforma rejestrująca płatności NFT) da się zweryfikować. (…) Po prostu nie było takiej transakcji.

Myślicie, że Natalia niebawem odniesie się do sprawy?

Powiązane
Eurowizja junior 2024, fot. Instagram
Co wiesz o Konkursie Piosenki Eurowizji Junior? Każdy miłośnik konkursu musi znać odpowiedzi na te pytania