Powstała specjalna torebka z uchwytem na wino. Kto kupuje?
Wino, które możecie mieć zawsze pod ręką! Teraz to możliwe. Powstała transparenta torebka, która pozwoli wam cieszyć się jego towarzystwem i jednocześnie olśniewać stylem. Musicie ją mieć!
Torebka, która okazała się absolutnym hitem pomieści butelkę różowego wina Rose. Ma ona złotą rączkę i jej przezroczysta, aby każdy widział, co się w niej znajduje.
Jak wygląda torebka na wino?
Nowojorski Tydzień Mody to zawsze wydarzenie, który wśród jej entuzjastów budzi olbrzymie emocje. W tym roku takowe wzbudził pokaz projektantna Brandona Maxwella, który zaprezentował na nim…torebkę na wino! Brzmi jak spełnienie marzeń? Produktem zainteresowały się m.in. Rihanna i Gigi Hadid. Poświęćmy kilka słów na to, kim jest Maxwell i jaką ma pozycję w modowym światku. Swoją markę założył w 2015 roku, wcześniej pracował jako stylista i fotograf. Współpracował z Lady Gagą. Czy torebka na wino przyniesie mu większy rozgłos? Już to zrobiła! Hadid zabrała ją ze sobą na galę Business of Fashion’s 500. Dobrała do niej kanarkową suknię również projektu Maxwella. Czy to początek wielkiej kariery? Pamiętajmy że branża modowa potrafi być okrutna. Za przykład niech posłuży Zac Posen, który nazywany był modowym objawieniem, jednak sława szybko go przygniotła. Oby z Maxwellem tak się nie stało.
Czym jest Nowojorski Tydzień Mody?
To najważniejsze wydarzenie w modowej branży. Podczas pierwszego tygodnia września projektanci pokazują swoje najnowsze kolekcje i tym samym wyznaczają trendy na nadchodzący sezon. Poza tygodniem mody w Nowym Jorku podziwiać najnowsze projekty domów mody możemy także w Mediolanie, Paryżu, Londynie. Miasta te nazywane są wielką czwórką. To najwięksi gracze w tym światku. Nie oznacza to, że tylko w nich odbywają się tego typu pokazy. Tygodnie mody trwają aż do listopada. Analogicznie jest z sezonem wiosenno-letnim, którego zapowiedzi pojawiają się z kolei od stycznia do marca. W wydarzeniu bierze udział także wiele modowych szkół. Kiedyś impreza ta miała charakter zdecydowanie bardziej handlowy, dziś jest przede wszystkim mocno medialna.
ZOBACZ ZDJĘCIA:
ZOBACZ TEŻ:
- Ksiądz chce „wychować” kobiety. Domaga się podatku od dekoltu
- Choroby weneryczne. Osiągnęliśmy rekordowe liczby, czas się bać?
- Przemoc domowa. Historie kobiet, które są bite przez mężów
źródło: elle.pl