Kizo wypuścił na rynek autorski Kebab. To murowany hit. Kupicie go w całej Polsce
Kizo ruszył z kolejnym gastronomicznym hitem. Kebab, który stworzył już dostępny w całej Polsce.
Kizo podbił rynek muzyczny
Kizo to raper, który szturmem podbił polski rynek muzyczny. Jego piosenki z miejsca stały się wielkimi hitami. Jego singiel “Disney” otrzymał potrójny diament, podobnie jak “TAXI”, a “HERO” uzyskał status diamentowego singla w rekordowo krótkim czasie.
Teledyski rapera mają setki tysięcy wyświetleń na YouTube, a jego utwory to jedne z najczęściej odsłuchiwanych na platformach streamingowych. Raper zyskał sobie sympatię fanów nie tylko ze względu na muzykę, ale też charyzmę i umiejętność budowania własnej marki. Jest popularny w social mediach, co przekłada się na ilość wyświetleń jego utworów, ale też budowania wokół siebie nie tylko imperium muzycznego, ale również gastronomicznego.
Kebab od Kizo: gdzie można kupić?
Kizo spełnia się nie tylko w muzyce, ale również w biznesie. Raper ma bogatą ofertę gastronomiczną i właśnie ruszył z kolejnym projektem. Jego autorskie produkty błyskawicznie znikały ze sklepów, co sprawiło, że mógł dalej rozwijać się w tym kierunku. Do dobrze znanych już: MY TO SUKCES, KIZZERS, SUKCESILIANA dołącza właśnie PITA KIZO, która powstała we współpracy rapera z AM AM Kebab .
Raper osobiście zadbał o to, by produkt, który od 18 sierpnia jest dostępny w sieci franczyzowej AM AM Kebab był kompletnym i odpowiednio zbilansowanym posiłkiem z najwyższej półki.
PITA KIZO to mój najnowszy produkt na rynku spożywczym. Pierwsze danie serwowane na ciepło. Tworząc recepturę dobrałem ulubione składniki. Interesował mnie produkt premium w segmencie fast foodowym, więc możecie się domyślać, że jest grubo. Spożywając PITĘ KIZO nie musicie jednak martwić się o kalorie. Sieć AM AM Kebab podaje dokładne makro, dzięki czemu każdy kto dba o sylwetkę może wliczyć sobie moje danie w swoje dzienne zapotrzebowanie. - mówi KIZO, twarz i twórca receptury produktu.
W daniu, poza klasyczną porcją mięsa, czerwoną kapustą i warzywami grillowanymi, znalazł się także ser cheddar, ogórek kiszony, bekon i prażona cebulka. To nie tylko pyszne zestawienie, jakiego nie było jeszcze na rynku, lecz także zbilansowana kompozycja makroskładników. AM AM Kebab jako pierwszy na rynku podaje dokładną kaloryczności kebabu (919 kcal) oraz informacje o jego makroskładnikach (aż 44,5 g białka, 173 g węglowodanów, 87 g tłuszczu).
AM AM Kebab o współpracy z Kizo
AM AM Kebab to sieć, która już wcześniej współpracowała z gwiazdami. Poprzednim ambasadorem był między innymi piłkarz Kamil Grosicki, którego kebab Turbo Szama miała swoją premierę w sierpniu zeszłego roku. Teraz to Kizo rusza ze swoim pierwszym podawanym na ciepło produktem gastronomicznym, a biorąc pod uwagę, jakim sukcesem były poprzednie produkty, które wypuścił, sieć może liczyć na dużą liczbę klientów.
O pomyśle zaangażowania KIZO do stworzenia nowego dania mówi Bartłomiej Pomarański, współwłaściciel i członek zarządu Dolci Sapori, właściciel marki AM AM Kebab.
Współpraca z KIZO to dla nas naturalne rozwinięcie naszej strategii innowacji i zaangażowania w kulturę młodego pokolenia. KIZO, jako artysta z bogatym doświadczeniem w branży spożywczej, idealnie wpisuje się w nasze wartości: autentyczność, kreatywność i dążenie do doskonałości. Jego energia i pomysłowość pozwoliły nam stworzyć produkt, który nie tylko smakuje świetnie, ale też odpowiada na potrzeby świadomych konsumentów.
Współpraca z KIZO ma być także strategicznym krokiem w kierunku umocnienia przez markę pozycji lidera innowacji na rynku kebabów.
Spodziewamy się, że PITA KIZO nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale również wzmocni lojalność dotychczasowych fanów AM AM KEBAB. Długoterminowo, ta współpraca ma na celu rozszerzenie naszej oferty o produkty, które łączą w sobie najlepsze cechy street foodu z wysoką jakością i świadomym odżywianiem. To inwestycja w przyszłość naszej marki i odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów. - dodaje Bartłomiej Pomarański.
To jak spróbujecie Kebaba od Kizo?