Nauka poszła w las. Anna Popek i Przemysław Babiarz krytykowani za "reklamę" Wielkiego testu TVP
Telewizja Polska wyemitowała dziś kolejną odsłonę "Wielkiego Testu TVP". Program poprowadzili Anna Popek i Przemysław Babiarz. Tym razem pytania miały dotyczyć wiedzy o lesie, jednak reklama programu wskazuje na coś zgoła innego. Internauci nie mieli litości.
Najnowszy "Wieli Test" powstał we współpracy z Lasami Państwowymi. Wiele osób drwi teraz, że to właśnie miało wpływ na decyzje marketingowe i sposób reklamy wydarzenia. Krytyka dotknęła też samych prowadzących.
Wielki Test TVP: "Co jeszcze można zrobić z drewna?"
W teleturnieju, zorganizowanym przez Telewizję Polską we współpracy z Lasami Państwowymi , wzięli udział artyści, sportowcy i dziennikarze. Sam temat testu miał kojarzyć się latem i wyprawami na łono natury.
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie sposób reklamy programu. Kilka dni temu na oficjalnym profilu show na Facebooku pojawiły się klipy oraz zdjęcia go promujące. Zobaczyliśmy na nim prowadzących, Annę Popek i Przemysława Babiarza, którzy zamiast cieszyć się zielenią – piłują drewno .
– Co jeszcze można zrobić z drewna? – czytamy pytanie, znajdujące się pod nagraniem spotu. Internauci nie mieli litości. W komentarzach odnieśli się nie tylko do samych organizatorów testu, ale też i prowadzących . Wśród nich nie brakuje także głosów przyrodników.
Komentarze internautów na temat reklamy "Wielkiego Testu TVP"
Opublikowane nagrania oraz zdjęcia, znajdujące się na oficjalnym profilu programu, spotkały się z głośnym odzewem. Niestety, tylko niektóre komentarze były przychylne. Wybraliśmy najciekawsze z uwag internautów .
– Trafny klip. Rżnięcie, rżnięcie i jeszcze raz rżnięcie. Lasy kojarzą się głównie z wycinką. Ponad 200 lokalnych konfliktów z lokalną ludnością na tym tle, w porównaniu z kilkoma 10 lat temu – ironizuje Robert Maślak, biolog z Uniwersytetu Wrocławskiego.
– Wielki Test o lesie, a prowadzący rżną kłodę drewna zamiast przejść się do gęstego, prawdziwego lasu podziwiając jego piękno. Ale przecież sponsorem są Lasy Państwowe, więc chodzi o ocieplanie wizerunku firmy i promowanie lasów jedynie jako magazynu surowca, nieprawdaż?
– Czy ten filmik to alegoria, czy obietnica przerobienia lasów na ubrania i podkłady kolejowe? Fiu fiu, czad.
– Czyżbyśmy się wreszcie mieli dowiedzieć, ile terenów leśnych zostało wyrżniętych do korzeni ?
– Nie wiem, można zostawić w lasach, żeby ratowało nam klimat ? No ale PIS i Lasy Państwowe wolą sprzedać do Chin.
– Proponuję pytania: powstanie i rozszerzenie ilu parków narodowych blokują Lasy Państwowe ? Poprawna odpowiedź: tylu, ile się da.
– Las i piła. Test wiedzy o lesie. Chyba o mafii leśnej pod pręgierzem reżimu.
– Brawo Lasy Państwowe. Cudowne z Babiarzem rżnięcie głupa – piszą internauci.
A co wy sądzicie o takim sposobie reklamy?
Zobacz film i zdjęcie:
Artykuły polecane przez redakcję Świata Gwiazd:
-
Smutne wyznanie wielkiej gwiazdy, łzy same napływają. Wyjawiła, co musiała znosić w dzieciństwie
-
Rodowicz przeżyła w Opolu chwile grozy. Tuż przed występem zatrzasnęła się w windzie
-
Sylwia Bomba potwierdziła plotki. Radości nie ma końca, pokazała nowego partnera. "Jest młodszy"
Zapraszamy na naszego Instagrama
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami na temat gwiazd i nowinek ze świata show-biznesu koniecznie napisz do nas na adres: redakcja@swiatgwiazd.pl.