Pinko po latach zmienia logo. Koniec z ptakami. Teraz czas na…
Torebki Pinko kojarzące się wszystkim z charakterystycznymi ptaszkami na logo. Tego sezonu ptaszki ustępują miejsca sercom. Zobaczmy nowe modele z sercem, które pokochały już kobiety.
Kiedy powstało Pinko i skąd pochodzi?
Pinko to przede wszystkim marka z tradycjami. Pierwsze projekty założyciela Pietro Negra powstały w 1980 roku. We Włoszech, skąd pochodzi marka, bardzo szybko znalazły uznanie koneserów mody. Następnie trafiły do międzynarodowego grona odbiorców jako marka luksusowa, zachwycająca odbiorców jakością i ciekawym designem.
Pinko zmienia wzór na torebkach
Kultowe ptaki w kolekcji torebek Pinko pojawiły się w 2016 roku i szybko stały znakiem rozpoznawczym marki. Są to dwie jaskółki lecące w swoją stronę. Ptasi motyw zobaczymy nie tylko na torebkach, ale także na paskach, butach, a nawet ubraniach firmy.
Dlaczego właśnie dwie jaskółki? Ich pojawienie się w logo nie było przypadkowe. Firma pozycjonuje się bowiem jako producent odzieży dla wolnych kobiet, a w niektórych krajach to właśnie jaskółki symbolizują wolność i niezależność.
Pinko zaczęło stawiać na serca, które są hitem tego roku. Błyskawicznie pokochały je influencerki.
Influencerki i fashioniski na całym świecie dumnie noszą Pinko torebki z nowym logo. Poniżej kilka przykładów:
Torebki Pinko z sercem
Wybrane modele torebek Pinko z sercem zamiast jaskółek w logo:
Czarna ze złotymi elementami:
Czerwona ze zdobieniami:
Różowa z kryształkami:
Cała czarna:
Pudrowo różowa:
Pluszowa różowa:
Pluszowa miętowa:
Pluszowa czarna: