Swiatgwiazd.pl Lifestyle RAY BAN – wieloletnia tradycja, która łączy się z nowoczenością
materiały prasowe

RAY BAN – wieloletnia tradycja, która łączy się z nowoczenością

12 stycznia 2020
Autor tekstu: Redakcja Lelum

Najlepsze tradycje rodzą się w najmniej oczekiwanych momentach. Szczęśliwe zbiegi okoliczności, zbyt zadziwiające i wyjątkowe, aby nie powtórzyć ich w przyszłości. Zabawne rytuały zrozumiałe tylko dla Ciebie i Twoich najbliższych. Czasami nawet nie wiadomo, skąd dokładnie się wzięły, ale co roku nieodmiennie zbliżają nas do siebie.

Nowa, bożonarodzeniowa kampania Ray-Ban #OURTRADITION ukazuje niecodzienne świąteczne sytuacje, które ostatecznie stają się pięknymi tradycjami pielęgnowanymi z roku na rok przez (nie)zwykłych ludzi.

Ray Bann – nasza tradycja

W kampanii ukazane są dwie świąteczne historie, które na pierwszy rzut oka mogą nie kojarzyć się z Bożonarodzeniową atmosferą. Obydwie sytuacje dzieją się w otoczeniu amerykańskiej pustyni. Pierwsza z nich odgrywa się na przydrożnej stacji benzynowej. W czerwonym kabriolecie czeka sącząca zimny napój dziewczyna. Z budynku udekorowanej świątecznymi ozdobami stacji benzynowej wychodzi chłopak niosący ogromnego, dmuchanego renifera. Ten widok wywołuje uśmiech na twarzy dziewczyny.

W radosnych nastrojach ruszają w dalszą podróż mijając jadący w przeciwną stronę kamper. Akcja przenosi się do jego wnętrza. Widzimy w nim rodzinę z dwójką dzieci. Niespodziewanie samochód psuje się, a ich plany bożonarodzeniowe wiszą na włosku, do momentu, w którym wpadają na spontaniczny pomysł – ozdobami, które wiozą ze sobą postanawiają udekorować pustynny krajobraz.

Obydwie sytuacje, choć świąteczną atmosferę ukazują w kontraście do gorącego klimatu amerykańskiej prerii, pokazują początki pięknych i radosnych bożonarodzeniowych tradycji. Dmuchany renifer od tamtej pory już w każde Święta towarzyszy parze przyjaciół, a rodzina z drugiej historii przed każdą gwiazdką wybiera się na pustynną przejażdżkę. Myśl o początkach tych tradycji zawsze wywołuje szczery uśmiech na ich twarzach.

Trzy modele okularów, które noszą nasi bohaterowie, są, podobnie jak cała kampania, autentyczne i przykuwające uwagę. Kontynuują tradycje marki i przenoszą klasykę w zupełnie nowy wymiar.

Model RB3119M Olympian I Deluxe odzwierciedla oryginalny styl Ray-Ban w całej okazałości. Dynamiczny design, wygięta linia górnego frontu oraz ponadczasowy profil to kwintesencja klasyki. To model dokonały dla osób świadomych swojego stylu, które chcą wyrazić siebie poprzez niebanalne dodatki ale też dla tych, którzy dobrze znają markę Ray-Ban i kochają ponadczasowe modele.

Model RB2219, zainspirowany stylem zwycięzców, stworzonym z myślą o olimpijczykach, jest ikoną stylu już od 1968 roku. Dzięki niezwykle smukłej linii górnego frontu i zauszników model jest wprost idealny do osiągania jak najlepszych wyników. Jest funkcjonalny ale zarazem wpisuje się w najgorętsze trendy. Dodatki łączące z sobie klasykę ze sportowym stylem są aktualnie #musthavem nie tylko wybitnych sportowców ale też miłośników świata high fashion.

Legendarne kwadratowe oprawki modelu RB1973 z soczewkami typu oversize to kwintesencja oryginalności. Z pewnością nie pozostaną niezauważone. Ich wyjątkowy kształt przyciągnie spojrzenia, doda tajemniczości i podkreśli osobowość właściciela. To kontynuacja tradycji i klasyki ale w nowocześniej odsłonie.

ZOBACZ ZDJĘCIA:

raybann
raynbann
raybann

raybann
materiały prasowe

Obserwuj nas w
autor
Redakcja Lelum None
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@swiatgwiazd.pl
newsy tylko u nas foto telewizja lifestyle quizy