12-letnia córka Beckhamów zrobiła makijaż przed kamerą. Dumna mama wszystko pokazała
Już jest dostępny nowy produkt od Victorii Beckham, który reklamuje i poleca nawet jej nastoletnia córka Harper Seven. 12-latka zrobiła makijaż przed kamerą, a dumna mama pokazała nagranie w sieci.
Victoria Beckham i jej makijaż
Victoria Beckham – najbardziej znana z żon piłkarzy, którą na Instagramie obserwuje aż 33 miliony osób z całego świata, od 25 lat jest w związku małżeńskim z Davidem Beckham.
Swoją karierę zaczynała jako, wokalistka w zespole Spice Girls, tam też wypatrzył ją jej mąż David. Teraz jest prawdziwą ikoną mody. Posiada własną markę odzieżową i kosmetyczną, a w maju miała kolaboracje we współpracy z hiszpańską sieciówką Mango. W tym roku razem z rodziną i przyjaciółmi świętowała swoje 50. urodziny. W minionym roku na Netflixie można było oglądać serial biograficzny o Davidzie Beckhamie z jej udziałem, który stał się hitem i cieszy się dużą oglądalnością.
Victoria deklaruje, że na co dzień się nie maluje. Jest jednak pewien kosmetyk, któremu gwiazda nie potrafi się oprzeć. To kredka do oczu jej marki – Instant Brightening Waterline Pencil.
Jaka sama zapewnia, kredka potrafi zdziałać cuda i wiele poprawić, a także ukryć. Victoria reguralnie powtarza zabieg microbladingu, dzięki czemu ma idealną linię i kształt brwi. To pozwala jej rezygnować z makijażu oczu na co dzień. Dodatkowo zagęszczone i przedłużone rzęsy nie wymagają codziennego tuszowania.
Kosmetyki Victorii Beckham
Zanim Victoria w 2019 roku otworzyła swoją markę kosmetyczną Victoria Beckham Beauty, miała kolaboracje z Estée Lauder, gdzie stworzyła dwie najlepiej sprzedające się kolekcje kapsułkowe.
Gwiazda, choć miała przyjemność korzystać z najlepszych kosmetyków na świecie i najlepszych makijażystów świata, to zawsze patrząc na te kosmetyki myślała, jak je ulepszyć.
Wreszcie w 2019 roku zdecydowała się otworzyć swoją markę kosmetyczną, gdzie jest sprawdzona wydajność i skład. Asortyment jest starannie dobrany – tak aby znalazło się w nim to, co najlepsze. Odcienie kosmetyków mają pasować do każdej urody i nowoczesnego stylu życia. Produkty Posh Spice dają poczucie luksusu i co najważniejsze są bardzo trwałe.
To marka kierowana z modą, założona przez kobiety, wolna od okrucieństwa, świadoma i czysta. - tak czytamy o marce na jej stronie. Czysta doskonałość pod każdym względem i zawsze. Ambitny? Absolutnie. Nierozsądny? Ani trochę. - tak możemy przeczytać o marce na jej stronie głównej.
Kosmetyki dostępne są na oficjalnej stronie www.victoriabeckhambeauty.com i cieszą się dużą popularnością. Na Instagramie markę śledzi 1,1 mln obserwatorów.
Nowy kosmetyk Victorii Beckham Beauty reklamuje jej córka
W tym tygodniu na swój profil na Instagramie Victoria wrzuciła filmik z córką – Harper Seven, która używa najnowszego kosmetyku żelu do brwi jej marki.
W ten sposób gwiazda chce pokazać, że kosmetyk jest przeznaczony również dla nastolatek. Bo córka Beckhamów ma dopiero 12 lat, a już używa ten produkt do brwi.
Ten żel do brwi ma 24-godzinne działanie i jest wodoodporny. Odporny na pot, wilgoć i pyłki, a także sprawdzony klinicznie.
Dostępny jest w czterech kolorach, kosztuje 121 złotych. Zainteresowani mogą kupić go na stronie www.victoriabeckhambeauty.com.