Kasia Nosowska w globalnej kampanii rekina mody. Zdjęcia podziwia cały świat
Katarzyna Nosowska dla Zalando na lato 2024. Kampania z wokalistką trafiła do globalnej dystrybucji. Na potrzeby sesji styliści zmienili ją w ikonę stylu.
Kampania Zalando z Kasią Nosowską – hasło przewodnie
“Najlepiej Ci w byciu sobą”. To przewodnie hasło kampanii, która udowadnia kobietom, że warto celebrować swoją dojrzałość – dzięki niej zyskujemy większą pewność siebie i łatwość w dokonywaniu życiowych wyborów.
Nowa ambasadorka marki, Kasia Nosowska, zachęca do wybierania ubrań pasujących do naszych osobowości. W końcu strój i moda ma iść w parze z nami, a nie na odwrót. W ten sposób dodaje kobietom odwagi w eksponowaniu swojej kobiecości i nieodmładzaniu się na siłę.
Kasia Nosowska w globalnej kampanii Zalando
Niemiecka platforma sprzedażowa lubi zaskakiwać swoimi kampaniami. Tak było też i tym razem, gdy do współpracy zaprosiła polską wokalistkę. Kasia pojawiła się w kampanii globalnej, co oznacza, że jej zdjęcia można oglądać nie tylko w Polsce, ale także za granicą.
Na potrzeby kampanii Nosowska przeszła imponującą metamorfozę. Styliści wybrali dla niej looki, które są zgodne z trendami, a przy tym podkreślają urodę artystki.
Kampania z Katarzyną Nosowską dla Zalando na lato 2024
Agencją odpowiedzialną za strategię i koncepcję kreatywną kampanii było 180heartbeats + JUNG v.MATT, a jej realizację zapewniło studio Shoot Me Visual Artists. Reżyserem wszystkich reklam był Arek Nowakowski, a za talent management odpowiedzialna była agencja Lettly.
Kampania z Katarzyną Nosowską dla Zalando na lato 2024 poniżej.