Loewe zmieniło legendę kina nie do poznania. Kto jest na zdjęciu? Mocno się zaskoczycie
James Bond przeszedł niemałą zmianę wizerunkową i przeistoczył się w modnego hipstera. W takim wydaniu jeszcze go nie widzieliście, a najnowsza sesja z udziałem aktora stała się już prawdziwym viralem w sieci.
Loewe – historia marki w skrócie
Loewe to hiszpański luksusowy dom mody założony w 1846 roku w Madrycie. Specjalizuje się w galanterii skórzanej, ubraniach, perfumach i dodatkach modowych. Marka jest częścią LVMH (tej samej co Louis Vuitton czy Moet) od 1996 roku i jest najstarszym luksusowym domem mody tego holdingu.
Projekty Loewe noszą największe nazwiska świata mody. Na tegorocznej MET Gali sukienkę od miała sama Anna Wintour – redaktor naczelna amerykańskiego wydania VOGUE.
Obecnie na topie jest torba koszyk, która jest nową “it bag” tego lata. Ale i wiele innych torebek ma w swojej ofercie ten dom mody. Jedne z efektowniejszych to te w kształcie słonia.
Daniel Craig: styl
Daniel Craig, to aktor, który słynie z bardzo męskiego i eleganckiego stylu. Większość kojarzy go z perfekcyjnie dopasowanymi garniturami Jamsa Bonda. Na co dzień, jeśli pozwala mu na to pora roku, stawia na swój znak rozpoznawczy – gruby wełniany pulower w towarzystwie chinosów lub jeansów i okularów z okrągłymi oprawkami. Te okulary dodają aktorowi wizerunku inteligenta.
W swoich stylizacjach stawia na minimalizm i wysoką jakość.
Daniel Craig w kampanii Loewe
Daniel Craig został gwiazdą najnowszej kampanii marki Loewe, która kojarzona jest z odważnych i wyrazistych projektów. Na zdjęciach widzimy go w zupełnie nowym, hipstersko-awangardowym wydaniu.
Do tej sesji zaprosił Daniela dyrektor kreatywny marki – Jonathan Anderson, a ta kolekcja na jesień/zimę 2024/25 powstała we współpracy z artystą, Richardem Hawkinsem.
Sesja z Jamsem Bondem w całkowicie nowym wydaniu eleganckiego dandysa stała się już viralem i tak przyciąga uwagę, że z pewnością nie da się obok niej przejść obojętnie. Zobaczcie sami.