Nadciąga inwazja butików luksusowych marek w Polsce. Otwierają kolejni giganci. A co z Chanel?
Rynek mody w Polsce w ostatnim czasie mocno się rozwija – zarówno tej szybkiej, jak i luksusowej. W tym roku swoje butiki w Warszawie otworzą kolejni giganci. Czy wśród nich jest wyczekiwany od lat przez fanów mody Chanel?
SHEIN i Dior – nowe sklepy w Polsce
Moda w ostatnim czasie przeżywa kryzys – szczególnie ta szybka, która jest krytykowana przez ekspertów. Ekolodzy i aktywiści wychodzą na ulicę, bojkotując wiele brandów. Rośnie też coraz większa świadomość ekologiczna i klimatyczna. A co za tym idzie, coraz częściej sięgamy po ubrania z kolekcji dużych domów mody. Wielu z nas woli mieć jedną rzecz dobrej jakości niż kilkanaście tej gorszej.
W modzie nie brakuje kontrastów. Niedawno w Warszawie na kilka dni otworzył się SHEIN, w krótce swój butik będzie miał także Dior. Są to dwa różne światy, które przyciągają zupełnie inne grupy klientów.
Tym razem skupimy się na modzie z wyższej półki, bo w tej kwestii mamy dobre wieści. Swoje sklepy w Polsce wkrótce otworzą modowi giganci. Czy na liście jest Chanel?
Vitkac kolebką mody luksusowej w Polsce
Vitkac został otwarty w listopadzie 2011 roku, przy ulicy Brackiej 9. Najbardziej luksusowy dom towartowy nad Wisłą nieustannie się rozwija i otwiera kolejne nowe butiki największych i najbardziej prestiżowych domów mody.
W tym luksusowym raju znajdziemy w jednym miejscu ponad 100 marek oferujących swoje kolekcje w sprzedaży zarówno stacjonarnej, jak i online. Vitkac swoje filie ma Warszawie i Krakowie. Już wkrótce w domu handlowym w stolicy swoje butiki otworzą kolejne marki.
Chanel i Cartier w Polsce?
Wiemy już, że Louis Vuitton otwiera nowy męski butik w Vitkacu. Wkrótce swój sklep w tym samym miejscu będzie miał także Dior. Kolejnymi markami, które stawiają na rozwój w Polsce są Saint Laurent i Gucci. Pierwsza z nich otworzy się jeszcze w tym roku, druga jeszcze nie wiadomo.
Na razie nie wiadomo, kiedy będziemy mogli zrobić w Warszawie stacjonarne zakupy w Chanel czy Cartierze. Wiadomo, że obie marki mają duże wymagania względem lokalizacji, w której powinien znaleźć się ich sklep. Jednym z nich jest ulica handlowa z markami premium, jakiej w Polsce nie ma.