Te ubrania Doda kupiła za mniej niż 50 zł. Ulubiony sklep gwiazdy otwiera się w Polsce
Doda kocha modę. W swojej szafie ma nie tylko ubrania z największych domów mody. Chętnie sięga też po niedrogie stroje, a marka, w której często kupuje wakacyjne stylizacje, właśnie otwiera swój sklep w Polsce. To tam upolujecie “ciuszki” za mniej niż 50 złotych – dokładnie tak jak “królowa” show-biznesu.
SHEIN otwiera się w Polsce
SHEIN to sprzedawca bardzo szybkiej mody w internecie. Kusi atrakcyjnie niskimi cenami, różnego rodzaju promocjami i łatwą dostępnością modowych odpowiedników drogich marek. Popularność brandu rośnie z dnia na dzień w siłę. Sklep internetowy w styczniu tego roku odnotował aż ponad 6 milionów odwiedzających.
Po produkty dostępne w ofercie SHEIN sięgają nawet tak wielkie gwiazdy jak Doda.
Co kupimy w SHEIN?
Doda bardzo lubi się z ubraniami z SHEIN. Zwykle tam sięga po stroje kąpielowe, w których odpoczywa na egzotycznych wakacje. W swojej garderobie ma też komplety bieliźniane do chodzenia po domu. Często możemy oglądać piosenkarkę w ubraniach z SHEIN, co oznacza, że to jedna z jej ulubionych platform sprzedażowych.
Oto co dotychczas Doda kupiła w SHEIN:
Kolorowy strój kąpielowy Shein za 39 zł:
Panterkowy strój kąpielowy Shein – 50 zł:
Komplet bieliźniany Shein – 48 zł:
Piżamowy komplet Shein – 73 zł:
Kwiatowy komplet z bikini Shein 64 zł Klapki Shein – ok. 50 zł:
Zielony strój kąpielowy Shein – ok. 50 zł:
SHEIN otwiera sklep w Polsce. Gdzie i kiedy?
Skoro Shein cieszy się tak wielką, milionową popularnością, to pewnie możemy liczyć na dzikie tłumy w tym sklepie. Tym bardziej że s klep będzie otwarty tylko przez 5 dni . Od 17 do 22 maja w Galerii Młociny w Warszawie.
Shein Pop-Up zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Galerii i czynny w godzinach 10:00-21:00.
Wystrój tego miejsca inspirowany ma być motywem #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams. W ofercie stacjonarnej znajdziemy najnowszą letnią kolekcję. SHEIN zapowiedział także inne atrakcje np. eksperckie porady w kwestiach makijażu.
Od początku istnienia Shein, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – mówił Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein, cytowany w oficjalnej informacji prasowej.
Wybierzecie się tam na zakupy? Kto wie, może spotkacie na miejscu Dodę…