Popularna sieć zamyka sklepy. W krótkim czasie już zamknęła 22 punkty, ale na tym nie kończy. Konkurencja Rossmanna przenosi się do online'u.
Jak opisać natural style? Cóż, generalnie mówimy o wszechstronnej naturalności, jak wynika z samej nazwy, ale to znacznie więcej. Mamy dla was porady, jak go dobrze reprezentować.
E-event współprowadziły ambasadorki marki Garnier – aktorki Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Bujakiewicz, a wsparcia udzieliła im Katarzyna Chaber-Osińska, Communication Director CPD Poland & Baltic HUB.Piękno zwrócone ku naturze, działania stawiające w sercu marki ideę poszanowania planety i mądrego gospodarowania jej zasobami. To punkt wyjścia dla zielonego wydarzenia marki Garnier, która z płynącej po Wiśle barki opowiedziała o swojej długofalowej strategii pod hasłem Green Beauty. Zaproszeni goście mogli wziąć w nim udział nie wychodząc z domu – wydarzenie w całości obyło się w formie on-line.
Kosmetyki zero waste powstają wyłącznie z naturalnych składników, przyjaznych dla środowiska. Wiele osób wciąż nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wiele produktów, wykonanych w szkodliwy i nieetyczny sposób można wyeliminować z codziennego użytku. Gdzie kupić naturalne kosmetyki? Jak wygląda proces ich produkcji? Jak zostać eko? Na to pytanie próżno szukać wyłącznie jednej odpowiedzi. Styl życia, mający na celu dobro środowiska, własne i następnych pokoleń, to długotrwały proces, który wymaga dużego zaangażowania. Jak żyć zgodnie z filozofią zero waste? Zacznij od kosmetyków!