Irena Kamińska-Radomska znana z programu “Projekt Lady” ciężko pracowała na swój sukces zawodowy. Okazuje się, że mentorka od savoir-vivre'u musiała pracować już jako dziecko. Będziecie w szoku, czym się wówczas zajmowała.
Życie księżniczki Disney'a nie zawsze jest usłane różami. Pomimo tego, że w bajkach główne postacie są niemal noszone na rękach i zawsze mają piękne, wygodne sukienki, w realnym życiu jest im o wiele trudniej. Mowa tutaj o kobietach, które wcielają się w role księżniczek w Disneylandzie. Hostessy zmagają się z wieloma trudnościami, a zasady, których muszą przestrzegać, mogą wywołać skandal. O wielu z nich opowiedziała Hunter Haag.
Jak się ubrać do pracy w urzędzie? Przeszłaś rekrutację i niedługo zaczynasz pracę? Urząd jest elementem organu administracji publicznej, dlatego musisz zadbać o swój strój. Przez codzienny kontakt z interesantami, musisz przestrzegać pewnych zasad. Jak się ubrać do pracy w urzędzie? Powszechnie wiadomo, że takie miejsca pracy mają swoje zasady dotyczące ubioru. Ogólne zasady dress code mogą się różnić w zależności od miasta, jednak nawet z najbardziej restrykcyjnymi zasadami możesz wyglądać modnie. Poznaj zasady i sprawdź, co dla ciebie przygotowałyśmy.
Dress code w pracy, co to takiego? Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista, ale czy na pewno? Jesteś w stanie rozróżnić styl formalny, pół-formalny, nieformalny, business casual i smart casual? Jeżeli odpowiedź brzmi – nie, dobrze trafiłaś. Porozmawiamy dziś o tym, jak ubierać się do pracy, by wyglądać odpowiednio i zgodnie z trendami. Dress code w pracy możemy podzielić na kilka kategorii. Przede wszystkim powinniśmy znać odpowiedź, jakie zasady obowiązują w naszej miejscu pracy. Masz prawo zapytać o to pracodawcę na rozmowie kwalifikacyjnej, wykażesz się w ten sposób rzetelnością i chęcią dopasowania do miejsca pracy. Dodatkowo istnieje kilka podziałów, o których istnieniu powinnyśmy wiedzieć. Warto w pracy wyglądać poprawnie i profesjonalnie. Taka postawa bez wątpienia zostanie doceniona przez twojego szefa.
Jak się ubrać do pracy w szkole? Nauczycielki to osoby, dla których uczniowie i uczennice stanowią rodzaj widowni, one same zaś stają się aktorkami, które występują na scenie, jaką jest sala lekcyjna. Co założyć, gdy pracujemy w tym zawodzie? Mamy dużo ciekawych opcji. Jak się ubrać do pracy w szkole? Klasykę możemy połączyć z najnowszymi trendami, tj. zwierzęcymi wzorkami czy szerokimi paskami. Jakie fasony są najlepsze? Co dobrać do ołówkowej spódnicy? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące szkolnego dress-code’u znajdziecie w naszym tekście.
Jak radzić sobie ze stresem? Każdego dnia stresujemy się tak dużo, że nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie życia bez nerwów. Stresujące sytuacje mogą nam się przydarzyć wszędzie: w domu, w pracy, przy egzaminach. Jak radzić sobie z tym nieprzyjemnym uczuciem i co zrobić, by nie dać się stresowi? Przygotowałyśmy kilka praktycznych wskazówek, jak radzić sobie ze stresem nie tylko w pracy, ale również w domu. Stres jest prawdziwą plagą XXI wieku. Według badań z tej przypadłości bierze się aż 90% współczesnych chorób! Stresujemy się wszystkim: pracą, obowiązkami domowymi, pieniędzmi, wystąpieniami publicznymi. Stres to naturalna reakcja organizmu na potencjalne zagrożenie i jeśli wiemy, jak sobie z nim radzić, nie musimy się nim przejmować. Co jednak, jeśli nie znasz dobrego sposobu, który uchroniłby cię przed nerwami? Przed tobą 10 sposobów na to, jak radzić sobie ze stresem!
Jak się ubrać do biura latem, by wyglądać profesjonalnie i poradzić sobie z upałem? Pracując w biurze, gdzie obowiązuje dress code wcale nie oznacza, że będziesz musiała znosić upał w niewygodnej koszuli zapiętej pod szyję. W tym artykule podpowiemy ci, jakie letnie stylizacje do biura sprawdzą się najlepiej. Jak się ubrać do biura latem, by nie naruszyć zasad dress codu i nie ugotować się w czarnym żakiecie, marząc o klimatyzacji? Mamy dla ciebie kilka wystrzałowych stylizacji, które idealnie sprawdzą się latem w biurze.