Wyszukaj w serwisie
newsy tylko u nas foto telewizja lifestyle quizy
Swiatgwiazd.pl > Telewizja > "Halo tu Polsat" poróżniło Internautów. Skłócił ich kluczowy dla dalszej przyszłości show element
Kamila  Szamik
Kamila Szamik 31.08.2024 13:15

"Halo tu Polsat" poróżniło Internautów. Skłócił ich kluczowy dla dalszej przyszłości show element

"Halo tu Polsat"
fot. KAPiF

Dzisiaj na antenie Polsatu wyemitowano drugi odcinek “Halo tu Polsat”. Widzowie są jednak mocno podzieleni. Największym źródłem dyskusji jest istotny element show. 

Ruszyła śniadaniówka Polsatu

Polsat zadebiutował wczoraj z nowym programem śniadaniowym „Halo tu Polsat”, który ma rywalizować z „Dzień Dobry TVN” i „Pytaniem na śniadanie”. W rolach prowadzących zobaczymy trzy duety: Paulinę Sykut i Krzysztofa Ibisza, Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzajewskiego oraz Agnieszkę Hyży i Macieja Rocka. 

Program wzbogacą również eksperci, w tym Ewa Wachowicz i Mateusz Gessler, którzy będą odpowiadać za sekcje kulinarne oraz Aleksander Sikora, zajmujący się tematyką show-biznesową.

Olek Sikora w "Halo tu Polsat" zapowiedział ślub Cichopek i Kurzajewskiego "Halo tu Polsat" zaczęli od wielkiej wpadki. Maciej Rock musiał ratować sytuację

Co wyróżnia "Halo tu Polsat"?

Program „Halo tu Polsat” będzie nadawany w godzinach 8:00-11:00, co plasuje go jako bezpośredniego rywala dla „Dzień Dobry TVN” i „Pytania na śniadanie”. Jednym z elementów wyróżniających ten format jest obecność niewielkiej publiczności w studiu, co stanowi nowość w śniadaniowych programach Polsatu. 

Podobne rozwiązanie było wcześniej stosowane w „Między kuchnią a salonem” w TVN oraz w wieczornych programach rozrywkowych, takich jak show Kuby Wojewódzkiego. 

Nowy program Polsatu właśnie zadebiutował, a w komentarzach już pojawiło się wiele krytycznych opinii.

"Halo tu Polsat". Widzowie są podzieleni

Okazuje się, że reakcje widzów nie są taki pozytywne jak przypuszczano. Internauci skarżą się głównie na ilość reklam i małą liczbę tematów poruszaną w śniadaniówce. 

  • Każdy wie, że w telewizji komercyjnej reklamy to podstawa. Ale nie tak często. Lepszym rozwiązaniem byłoby gdyby były rzadziej, ale dłuższe. To by zaakceptowano. A tak irytują i zniechęcają. Podobnie chybiony jest pomysł z publicznością. Te oklaski i okrzyki odnoszą raczej odwrotny skutek.
  • Szczerze mówiąc nie podoba mi się ten bardzo jaskrawy design, strasznie sztucznie to wygląda
  • Czekałam na ten program ale szybko przełączyłam. Za dużo reklam i mało interesujących tematów...
  • Niestety program nie jest wart oglądania. Reklama go i reklamę a tematy mało interesujące – czytamy.

Znalazły się jednak pozytywne głosy publiczności. Wielu bardzo docenia nowy program i prowadzących. 

  • Podobało mi się. Reklamy mnie nie denerwowały bo w tym czasie moglam iść zrobić sobie kawę, śniadanie czy też wywiesić pranie. Więc wszystko super 
  • Bardzo lubię Kasię Cichopek i Maćka Kurzajewskiego, więc oglądało się wyśmienicie 
  • Pełen profesjonalizm prowadzących. Bardzo podoba mi się duet @katarzynacichopek i @maciejkurzajewski. Kasia i Maciek tworzą pozytywną i serdeczną atmosferę – piszą fani. 

A wy co uważacie?

"Halo tu Polsat", fot. KAPiF