Są wyniki oglądalności "Pytania na śniadanie" z Cichopek i Krzajewskim. Będą pojawiać się częściej?
Kasia Cichopek i Maciej Kurzajewski dołączyli do grona prezenterów programu "Pytanie na śniadanie" we wrześniu 2020 roku. Ich duet okazał się strzałem w dziesiątkę nie tylko dla produkcji, ale ich samych, bowiem jak pokazał czas, tworzą parę również w życiu prywatnym. Jak ich relacja wpłynęła na oglądalność śniadaniówki?
Najgorętsza para polskiego show-biznesu oficjalnie potwierdziła swój związek zaledwie kilka tygodni temu. Niedługo później pojawili się na antenie Telewizji Publicznej, już jako życiowi partnerzy. Zainteresowanie publiczności tzw. "Kurzopkami" oddają same liczby.
Kasia Cichopek i Maciej Kurzajewski przyczynili się do wzrostu oglądalności programu "Pytanie na śniadanie"?
Niedługo po ogłoszeniu rozpadu małżeństwa Kasi Cichopek i Marcina Hakiela w sieci zaczęły mnożyć się spekulacje związane z romansem aktorki i Macieja Kurzajewskiego. Warto wspomnieć, że wówczas tworzyli już oni duet prowadzących "Pytanie na śniadanie".
Do oficjalnego potwierdzenia plotek musieliśmy czekać aż do 7 października, kiedy to w sieci pojawiło się zdjęcie zakochanych, spędzających czas w Ziemi Świętej. W dzień 40. urodzin Kasi Cichopek sami zainteresowani potwierdzili, że łączy ich coś więcej, niż tylko praca.
Niedługo później Kasia i Maciej pojawili się w śniadaniowym programie, jednak w roli gości. Wówczas po raz pierwszy odnieśli się do informacji o swoim związku, łącząc się ze studiem za pośrednictwem Skype'a. W tamtym czasie para wciąż przebywała w Izraelu, świętując rozpoczęcie nowego etapu w życiu.
Widzowie nie mogli doczekać się powrotu Kasi i Macieja do Polski, a w szczególności ich pierwszego występu w programie jako para. Tuż po emisji w sieci pojawiło się wiele opinii i komentarzy. Część z nich nie napawała optymizmem. Pojawiło się wiele krytyki i nieprzychylnych słów.
Mimo to ogłoszenie związku przez Kasię i Macieja pozytywnie przełożyło się na oglądalność "Pytania na śniadanie". Z najnowszych danych dowiadujemy się, że w momencie najwyższej oglądalności niedzielny program oglądało aż 630 tys. widzów. Super Express przekazał: — W momencie najwyższej oglądalności program obejrzało 630 tys. widzów, a średnia widownia wyniosła 480 tys. osób. Dwójka była liderem anten z udziałami na poziomie 8,9%.
Tabloid trafnie zauważył, że wzrost oglądalności może przełożyć się na częstsze występy Kasi i Maćka w programie.
Zobacz zdjęcia:
Artykuły polecane przez redakcję Świata Gwiazd:
3. Skończyła 73 lata, wciąż wygląda na góra 30. Gwiazda zdradziła zaskakujący sekret swojej urody
Zapraszamy na naszego Instagrama
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami na temat gwiazd i nowinek ze świata show-biznesu koniecznie napisz do nas na adres: redakcja@swiatgwiazd.
Źródło: se.pl