Zagraniczni internauci kpią z Blanki po eurowizyjnym występie, zareagowało nawet BBC. TVP odpowie?
Blanka co prawda nie osiągnęła wielkiego sukcesu na Eurowizji, ale śmiało można stwierdzić, że zyskała międzynarodową popularność. Jej występ oraz piosenka nie przeszły niezauważone. Brytyjczycy postanowili zażartować z wokalistki.
W mediach społecznościowych BBC pojawił się bowiem żartobliwy wpis, opisujący cały występ Blanki. Czy TVP zareaguje na słowa opublikowane przez brytyjskiego nadawcę?
Efektowny występ Blanki
Już na długo przed Eurowizją TVP i sztab Blanki wiedzieli, że sama piosenka reprezentantki Polski nie jest wysoko notowana, dlatego trzeba było wymyślić coś ekstra, by zachwycić słuchaczy z całej Europy (i nie tylko). W związku z tym postawiono na efektowe show pełne wizualizacji.
Występ Blanki był więc pokazywany z różnych rodzajów obiektywów, oświetlenie bardzo często się zmieniało, a za piosenkarką pojawiały się jej hologramy. W tle na telebimie transmitowano także kolejne efekty. Te faktycznie przyciągnęły uwagę.
BBC nabija się z Blanki i jej występu
Po występie naszej wokalistki mediach społecznościowych BBC pojawił się wpis, który niejako wyśmiewał koncepcję koncertu Blanki . Należy podkreślić, że zrobiono to ze smakiem, na wzór mema.
“My: Ile efektów specjalnych chcecie? Polska: Tak”, napisano na Twitterze.
Według Brytyjczyków Polacy mocno przesadzili z ilością wizualizacji i innych elementów, które miały urozmaicić występ. W efekcie bowiem show mogło sprawiać wrażenie chaotycznego. Niewykluczone, że właśnie dlatego Blanka nie przypadła do gustu jury.
Podobnego zdania byli także komentujący wpis brytyjskiej telewizji.
– Za dużo efektów.
– Jak bardzo zły Disney.
– Efekty jak z Instagrama – pisali.
Co na to TVP?
Wpis BBC miał oczywiście charakter żartobliwego pstryczka w nos, dlatego trudno się spodziewać, że TVP będzie sprawę szerzej komentować. Niemniej, warto wyciągnąć z niego wnioski. Te nasuwają się także po obejrzeniu zwycięskiego występu.
Tryumfująca Loreen miała bowiem bardzo minimalistyczne show , skupione tylko na niej i dwóch blokach, na których pojawiały się wizualizacje. Prosty koncept i chwytliwa, ale bogata wokalnie piosenka okazały się w tym roku kluczem do zwycięstwa.
Zobacz post: