Wyszukaj w serwisie
newsy tylko u nas foto telewizja kobieta quizy
Swiatgwiazd.pl > PARTNER > Beauty is not copy-paste: Smart Aging Clinic konsekwentnie kreuje nową definicję Piękna
Katarzyna Derda
Katarzyna Derda 11.03.2024 13:18

Beauty is not copy-paste: Smart Aging Clinic konsekwentnie kreuje nową definicję Piękna

Smart Aging Clinic
Beauty is not copy-paste:, fot. materiał prasowy Smart Aging Clinic

Klinika Smart Aging Clinic chce zmieniać to, jak postrzegamy piękno. Czy można je zdefiniować? I co stanowi o pięknie człowieka: perfekcyjna symetria, idealne rysy twarzy, a może autentyczność i prawda? Te pytania zadają twórcy panelu towarzyszącego kampanii „Beauty is not copy-paste”.

Beauty is not copy-paste: panel kampanii Smart Aging Clinic

Klinika Smart Aging Clinic zorganizowała 1 marca w Warszawie niezwykły panel „Beauty is not copy-paste” (ang. Piękno nie polega na „kopiuj-wklej”). Twórcy przedstawili na nim misję swojej marki, polegającą na zmianie postrzegania piękna.

Panel „Beauty is not copy-paste” towarzyszy bieżącej kampanii kliniki. Spotkanie zorganizowała Klaudia Witczak, założycielka Smart Aging Clinic i propagatorka idei #unbotoxed. Wydarzenie odbyło się w restauracji Concept 13, a wśród gości pojawiły się prawdziwe gwiazdy oraz eksperci z różnych branż.

Plejada gwiazd na gali Orły 2024: Cielecka, Stenka, Więckiewicz, Ostaszewska, Kasprzyk, Grochowska Gwiazdy na BRIT Awards 2024: Dua Lipa, Ellie Goulding, Kylie Minogue, Mel C

Klinika Smart Aging Clinic walczy o kobiece poczucie własnej wartości

Wszyscy goście na panelu Smart Aging Clinic zwracali uwagę na konieczność zmian w pojmowaniu piękna. Podkreślano, jak ważne jest u kobiet poczucie własnej wartości. Już lista panelistek robi wrażenie: aktorka Olga Bołądź, socjolożka i psycholożka Joanna Heidtman, modelka Marta Dyks, a także organizatorka Klaudia Witczak i prowadząca Anna Jurgaś.

Gościnie i ekspertki podzieliły się swoimi doświadczeniami i poglądami na termin „prawdziwe piękno”. Jaką pełni ono rolę w kulturze i społeczeństwie? Rozmowa toczyła się też wokół tematu poczucia własnej wartości oraz tego, co się na nią składa: tożsamości, autonomii i autentyczności. Zwracano uwagę na presję bycia piękną, jaką odczuwają dziś kobiety. Właśnie te kwestie są fundamentalnie ważne dla Smart Aging Clinic.

Stworzyłam tę markę z troski o wszystkie kobiety, zwłaszcza te bardzo młode, które często z poczucia wstydu i bycia niewystarczającą, pozwalają innym przekraczać swoje granice po to, by zasłużyć na czyjąś akceptację czy przynależeć do grupy. Mam nadzieję, że inicjatywy takie jak ta, ale też i seria podcastów „Rozmowy bez gorsetu”, które stworzyłam wspólnie z Joanną Heidtman, staną się bezpieczną przestrzenią do rozmów o fundamentach kobiecego poczucia własnej wartości i sprawią, że w miejsce poczucia bycia nieadekwatną pojawi się życzliwość do samej siebie – mówiła Klaudia Witczak, założycielka Smart Aging Clinic.

Rozmowy to jednak nie wszystko, co wydarzyło się na panelu. Poniżej znajdziecie dodatkowe informacje oraz zdjęcia.

„Beauty is not copy-paste”: co wydarzyło się na panelu?

Panel „Beauty is not copy-paste” to nie tylko dyskusje i socjologiczne rozważania. Goście i gościnie mogli obejrzeć wystawę zdjęć pod tym samym tytułem, towarzyszącą kampanii Smart Aging Clinic. Fotografie wykonał Piotr Stokłosa, który starał się dojrzeć kobiece piękno w różnorodności i nieszablonowości.

Smart Aging Clinic zwraca uwagę na aktualne problemy medycyny estetycznej. Dane statystyczne pokazują, jak wielką presję wywiera ta branża na coraz młodsze pokolenia kobiet. Raport Laboratoires Vivacy Polska pokazuje, że aż 23% kobiet korzystających z zabiegów medycyny estetycznej, to osoby w wieku 18-30 lat. Zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej (potocznie – botoksu), to niestety aż 92% wszystkich wykonywanych zabiegów.

Zobacz zdjęcia:

Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic
Klinika Smart Aging Clinic, panel Beauty is not copy-paste
Panel “Beauty is not copy-paste", fot. materiały prasowe Smart Aging Clinic

Źródło: materiał prasowy Smart Aging Clinic

Tagi: uroda