Monika Zamachowska dorobiła się na rozstaniu
-
W ubiegłym miesiącu media obiegły wiadomości o rozstaniu Moniki i Zbigniewa Zamachowskich
-
Dziennikarka potwierdziła te informacje, publikując post, w którym przyznała, że została samotną matką
-
Według doniesień Super Expressu, upublicznienie takiego komentarza było wysoce opłacalne. Zamachowska rozkręca bowiem agencję PR
Monika i Zbigniew Zamachowscy długo nie odnosili się do informacji dotyczących rozpadu ich małżeństwa. Ostatecznie każdy z nich zdecydował się na ten krok. Aktor zamieścił w sieci oświadczenie, o którym więcej przeczytacie TUTAJ , natomiast dziennikarka opublikowała jeden, z pozoru niewinny komentarz .
Monika Zamachowska została samotną matką
Monika Zamachowska, która największą popularność zdobyła jako Monika Richardson, zasłynęła w mediach jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Niedawno postanowiła jednak podjąć się kolejnego wyzwania i otworzyła własną agencję PR . Wspaniałą nowinę ogłosiła na swoim profilu na Instagramie.
Przedstawiając internautom wizję nowego projektu, Monika Zamachowska niespodziewanie odniosła się do życia prywatnego. Przyznała, że własna firma jest dla niej czymś w rodzaju koła ratunkowego, które pozwoli jej „stanąć na własnych nogach” . Jasno i wyraźnie podkreśliła też, że jej małżeństwo ze Zbyszkiem zostało definitywnie zakończone .
- Może nie miałam w planach bycia samotną mamą, ale tego chyba nikt nie planuje, a żyć trzeba, prawda? – pytała we wpisie.
Niewinny komentarz czy celowa zagrywka?
Wpisem Moniki Zamachowskiej szybko zainteresowały się największe serwisy internetowe w kraju. Dziennikarze Super Expressu poddali jego treść specjalnej analizie, twierdząc, że komentarz o byciu samotną matką nie był przypadkowy. Jak uznali, zamieszczenie go w poście promującym nowo otwartą agencję PR mogło jedynie pomóc Monice Zamachowskiej. Jak?
To proste – kiedy media zaczęły udostępniać wpis częściowo odnoszący się do życia prywatnego Moniki Zamachowskiej, zaczęły także reklamować jej firmę. Dzięki temu dziennikarka zaoszczędziła na kampanii, która z pewnością wypromowałaby agencję, jednak wystawiłaby niemały rachunek .
- Za kampanię reklamową w największych mediach Zamachowska musiałaby zapłacić ok. 50–75 tys. zł, tutaj wystarczyło jedno zdanie . Wartość reklamowa celebrytki szacowana jest natomiast już na ponad 100 tys. zł – podaje SE.
Dodatkowym czynnikiem zapewniającym promocję agencji było zamieszczenie wpisu w mediach społecznościowych, a dokładnie na Instagramie. Tam Monikę Zamachowską obserwuje już 32 tysiące internautów, a po rozstaniu ze Zbyszkiem liczba ta wciąż się powiększa.
Jak wyglądało rozstanie Zamachowskich?
W połowie ubiegłego miesiąca media obiegły informacje o zakończeniu małżeństwa Moniki i Zbigniewa Zamachowskich. Choć początkowo wielu sympatykom pary wydawało się to niemożliwe, wkrótce plotki okazały się prawdą, a Zbyszek wyprowadził się z domu.
Zaraz po rozstaniu Monika Zamachowska miała widzieć cień szansy i – jak wspominała jej znajoma – liczyła, że mąż w końcu się otrząśnie. Im dalej od rozstania, tym bardziej, wydaje się to jednak nierealne.
O kulisach rozpadu związku Zamachowskich przeczytacie TUTAJ .
Artykuły polecane przez redakcję ŚwiatGwiazd.pl:
-
Henryk Gołębiewski wiele stracił przez alkohol. Zarzeka się, że nie pije od 2 lat
-
Artur Barciś przyjął szczepionkę na COVID-19. Relacja aktora zaskakuje
-
Nie żyje Jarosław Szczepaniak. Aktor grał w największych hitach TVP
Źródło: Super Express, Instagram