Ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2025. Cichopek zdeklasowała rywalki, ale królowa jest tylko jedna
“Forbes” właśnie przedstawił ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w 2025 roku. Pierwsze miejsce nie jest żadną niespodzianką, jednak kolejne mogą was zaskoczyć. Katarzyna Cichopek w swojej branży nie miała sobie równych.
Forbes Women: 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych
Ranking „Forbes Women: 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych” to coroczne zestawienie polskich kobiet o największej wartości medialnej, przygotowywane przez „Forbes Women” wraz z Instytutem Monitorowania Mediów – bierze ono pod uwagę liczbę publikacji (z mediów tradycyjnych i internetu), zasięg każdej wzmianki oraz przelicza to na ekwiwalent reklamowy (AVE), wyrażony w złotówkach.
Debiut rankingu miał miejsce w 2020 r., a już wtedy liderką została Olga Tokarczuk – noblistka, której medialna wartość mocno wzrosła po otrzymaniu Nagrody Nobla. Od 2021 r. niekwestionowaną triumfatorką pozostaje Iga Świątek, której marka osobista w roku 2025 była wyceniona na ponad 2,1 mld zł, przy czym w ciągu czterech lat wzrosła o około 452 % – co jednocześnie pokazuje, że sportowczynie dominują, a ranking funkcjonuje jako barometr wpływu kobiet w polskiej debacie publicznej.
Forbes: Ranking najcenniejszych kobiecych marek 2025. Miejsca 20. – 11.
W tym roku w rankingu “Forbes” nastąpiły znaczące zmiany. Pierwszą 20. zamyka Krystyna Janda, z przybliżoną wartością medialną 158,5 mln. Poniżej prezentujemy inne pozycje cenionych gwiazd.
99. Patricia Kazadi – 52,1 mln zł.
96. Joanna Krupa – 53,4 mln zł.

73. Anna Mucha – 69,4 mln zł.
53. Julia Kuczyńska (Maffashion) – 81,9 mln zł.
51. Barbara Kurdej Szatan – 83,6 mln zł.
36. Natasza Urbańska – 105,6 mln zł.
35. Weronika Sowa (Wersow) – 108,6 mln zł.
31. Beata Kozidrak – 121,9 mln zł.
28. Agnieszka Kaczorowska – 126,3 mln zł.

25. Małgorzata Rozenek-Majdan – 143,8 mln zł.
24. Natalia Kukulska – 144,5 mln zł.
22. Justyna Steczkowska – 152,7 mln zł.
Pierwsza 20:
20. Krystyna Janda – 158,5 mln zł.
19. Małgorzata Jamroży (Margaret) – 161 mln zł.
18. Katarzyna Magda Rooijens (Kayah) – 161,5 mln zł.
17. Edyta Górniak – 162,4 mln zł.

16. Ewa Pajor – 166,4 mln zł.
15. Maryla Rodowicz – 198,7 mln zł.
14. Dorota Rabczewska (Doda) – 207,2 mln zł.
13. Roksana (Roxie) Węgiel – 216,3 mln zł.

12. Olga Tokarczuk – 217,2 mln zł.
11. Agnieszka Holland – 234 mln zł.
Forbes: Ranking najcenniejszych kobiecych marek 2025. Pierwsza 10
W pierwszej dziesiątce rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych „Forbes Women” w 2025 roku znalazły się następujące znane kobiety:
10. Magda Gessler – 238,1 mln zł.
9. Katarzyna Cichopek – 247,8 mln zł.

8. Julia Wieniawa-Narkiewicz – 248,6 mln zł.
7. Julia Szeremeta – 255,9 mln zł.
6. Aleksandra Mirosław – 256,2 mln zł.
5. Natalia Kaczmarek – 262,4 mln zł.
4. Magdalena Frech – 263,8 mln zł.
3. Magda Litte – 284,6 mln zł.
2. Anna Lewandowska – 288,5 mln zł.
1. Iga Świątek – 2103,5 mln zł.

Kasia Cichopek, jako czołowa gwiazda Polsatu, została uznana za najcenniejszą prezenterkę telewizyjną w Polsce. W rankingu „Forbes Women 2025” zajęła najwyższe miejsce wśród osobowości związanych z telewizją, ustępując jedynie Julii Wieniawie w ogólnej klasyfikacji marek osobistych.