Doda i Maryla Rodowicz zostały oszukane. Gwiazdy zabrały głos w sprawie
Dwie z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej padły ofiarami oszustwa. Doda i Maryla Rodowicz wypowiedziały się na temat sfałszowanej reklamy środka na odchudzanie.
Chyba każdy słuchacz polskiej muzyki doskonale kojarzy kawałki dwóch najsławniejszych piosenkarek polskiego show-biznesu. Doda i Maryla Rodowicz od lat zachwycają niezwykłym talentem podczas licznych koncertów. Obie artystki mogą pochwalić się długą listą nagród, które zapewniły im miejsce na listach przebojów stacji radiowych.
Piosenkarki cieszą się niezwykłą popularnością w mediach społecznościowych, jednak niedawno ich wizerunek został boleśnie naruszony. Gwiazdy zostały bohaterkami sfałszowanej reklamy.
Doda i Maryla Rodowicz odnośnie nieprawdziwej reklamy
Niedawno w mediach pojawiała się nowa promocja środka na odchudzanie, którego promującymi gwiazdami miały być rzekomo sławne piosenkarki. Produkt obiecywał klientom natychmiastowe pozbycie się zbędnych kilogramów. Reklamodawcy w prezentacji użyli zmyślonych wypowiedzi gwiazd, a także ich zmanipulowanych zdjęć.
Fani obu piosenkarek mogli się bardzo zdziwić, gdy zobaczyli zdjęcia swoich idolek w nienaturalnie pogrubionych wersjach. Zarówno Doda, jak i Maryla Rodowicz skomentowały pojawiającą się reklamę w internecie. Artystki zdecydowanie zaprzeczały braniu udziału w takiej kampanii podczas rozmowy z Super Expressem.
— Nie mam nic wspólnego z reklamą środka odchudzającego, który krąży w Internecie — potwierdziła Maryla Rodowicz.
Doda, która znana jest ze swojej szczupłej figury, w sfałszowanej reklamie zaprezentowana została z dodatkowymi kilogramami. Piosenkarka wyznała, że nie zażywa środków, które miałyby wspomóc jej podczas odchudzania.
— Uważajcie na takich oszustów. Tylko zdrowa dieta i sport zapewnią wam szczupłą sylwetkę, a przede wszystkim dobre samopoczucie — stwierdziła w rozmowie z Super Expressem.
Internauci muszą uważnie korygować to co mogą zobaczyć w mediach społecznościowych, które często korzystają ze zmanipulowanych obrazów oraz informacji. Wykorzystywanie wizerunku znanych osób z pewnością przyciągnie uwagę ich fanów oraz potencjalnego użytkownika stron internetowych.
Nie należy jednak szybko ufać przedstawionym informacjom, które, jak w przypadku Dody i Maryli Rodowicz, wykorzystywały jedynie popularność gwiazd do rozgłosu promowanego produktu.
Artykuły polecane przez redakcję Świata Gwiazd:
Nowakowska podpadła Polakom na finale Eurowizji. Widok momentalnie ich rozsierdził
Emocje wzięły górę, tuż po finale Eurowizji Kurski nie wytrzymał. Niebywałe, co przekazał o Ochmanie Zapraszamy na naszego Instagrama
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami na temat gwiazd i nowinek ze świata show-biznesu koniecznie napisz do nas na adres: [email protected].
Źródło: Se