Joanna Opozda skrytykowana przez internautów. Poszło o reklamę: "To nie zabronione?"
Obecnie celebryci i gwiazdy muszą być bardzo ostrożni, jeśli reklamują coś w swoich mediach społecznościowych. Ich aktywności przygląda się nie tylko UOKiK, ale też rzesza internautów, pierwszych do wytknięcia błędu. Przekonała się o tym Joanna Opozda.
W sieci od kilku dni wrze, a aktorka mierzy się z zalewem krytycznych i gniewnych komentarzy. Przyczyną jest jeden post sponsorowany, jaki opublikowała na swoim Instagramie. Wszystko przez lampkę wina.
Joanna Opozda reklamuje wino
Joanna zamieściła kilka dni temu post sponsorowany, który zaskoczył wielu. Aktorka opublikowała zdjęcie, na którym siedzi wygodnie na kanapie z kieliszkiem wina. Na stoliku obok niej stoi butelka reklamowanego alkoholu.
– Dziś wspólne pogawędki z przyjaciółmi umila nam musujące wino Monte Santi, które idealnie wpasowuje się w nasz nastrój i pozwala delektować się pysznym brzoskwiniowym smakiem – napisała Opozda.
Brat Wiktorii Gąsiewskiej gorzko o Adamie Zdrójkowskim. "Źle ją traktował"Joanna Opozda zareklamowała wino. Internauci wściekli
Post Opozdy, zgodnie z wytycznymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oznaczony jest prawidłowo jako współpraca reklamowa. Aktorka dodała też takie hasztagi, jak „Alkohol tylko dla pełnoletnich!”, „18+” i „Pij odpowiedzialnie”. Mimo to internauci zarzucają jej, że promuje picie alkoholu.
Komentujący zwracają szczególną uwagę na to, że Joanna prezentuje alkohol jako miły dodatek do spotkań i sposób na relaks czy w ogóle spędzanie wolnego czasu.
– Picie alkoholu jako sposób na relaks?! Po co promować niezdrowe, szkodliwe nawyki?
– Czy reklamowanie alkoholu nie jest przypadkiem zabronione?
– Reklama alkoholu... Tutaj? Szczere zaskoczenie z mojej strony. Zniesmaczenie również.
– Nie no super. Młoda mama z kieliszkiem w łapce. Daleko zajdziesz – piszą zgorszeni internauci.
Joanna Opozda reklamuje alkohol. Oburzone komentarze
Wiele osób zwróciło też uwagę, że ostatnio na profilu Opozdy większość wpisów to posty sponsorowane. W jednym z ostatnich live'ów miała też ona mówić o tym, że nie spożywa alkoholu, co wywołało zniesmaczenie wielu osób.
– Średnio zgrywa mi się content alkoholowy z Pani kontem. Myślę, że marketing firmy Monte Santi trochę nie pomyślał nad doborem influ. Z drugiej strony to Pani jest odpowiedzialna za własne kontrakty reklamowe i szczerze trochę się to gryzie z Pani wizerunkiem.
– Asia, uwielbiam cię, ale ostatnio czuję się na tym profilu jak na przeglądzie gazetki reklamowej. Ciuchy, suple, masażery, alkohol. Ja wiem, że to też praca i zarobek, ale praktycznie nie dzielisz się z nami tym, co u ciebie słychać, jak się czujesz, tylko wrzucasz reklamę za reklamą. Pogadaj do nas czasami o pierdołach (tak, wiem, że to trudne przy dziecku, bo sama mama prawie trzylatka).
– Alkoholizm w Polsce jest problemem społecznym i reklamowanie jakiegokolwiek napoju alkoholowego wydaje się po prostu nieetyczne – czytamy w komentarzach.
Zobacz zdjęcia: