Wyszukaj w serwisie
newsy tylko u nas foto telewizja kobieta quizy
Swiatgwiazd.pl > Plotki > Media ujawniły cennik TVN. Liderem Fakty, Magda Gessler na 3. miejscu
Sara Osiecka
Sara Osiecka 24.02.2021 01:00

Media ujawniły cennik TVN. Liderem Fakty, Magda Gessler na 3. miejscu

Magda Gessler w cenniku TVN
instagram.com magdagessler_official

Magda Gessler od 11 lat prowadzi „Kuchenne rewolucje", a show cieszy niesłabnącym zainteresowaniem widzów. Obecnie restauratorka pomaga knajpom przetrwać kryzys, jaki dotknął właścicieli lokali z powodu pandemii koronawirusa i niektórych obostrzeń, w tym tych, które mówiły o zakazie spożywania posiłku na miejscu.

Magda Gessler nie jest już liderką?

Do tej pory „Kuchenne rewolucje" mogły się pochwalić ogromną oglądalnością. Program bił rekordy jeśli chodzi o liczbę widzów. Dzięki temu reklamodawcy byli gotowi zapłacić ogromne sumy za wyświetlenie reklamy w czasie jego trwania. Przez wiele lat to właśnie show Magdy Gessler było na szczycie listy.

Najnowszy cennik, jaki opublikował TVN, może zaskakiwać. Jak się okazuje, walka o restauracje nie cieszy się już tak dużym zainteresowaniem, jak kiedyś. Obecnie na pierwszym miejscu są „Fakty". Za spot wyemitowany przed serwisem informacyjnym trzeba zapłacić 51 100 złotych. Ponad 50 tysięcy trzeba też zapłacić za reklamę umieszczoną przed Sportem i Pogodą, które emitowane są zaraz po wiadomościach.

Równie kosztowne jest pokazanie swojego produktu lub usługi przed formatem „Uwaga! Koronawirus", gdzie dziennikarze „Uwagi!" zapraszają do koronabusa ekspertów na krótkie wywiady oraz prezentują krótkie materiały omawiające między innymi zagadnienia szczepień czy profilaktyki.

Według zamieszczonej na stronie informacji, za reklamę w trakcie najnowszej edycji „Kuchennych rewolucji" trzeba wyłożyć ponad 57 tysięcy złotych, co plasowałoby Magdę Gessler na pierwszym miejscu, jednak z ustaleń Super Expressu wynika inaczej.

Jak ustalił tabloid, reklamodawcy są skłonni zapłacić nawet 60 tysięcy złotych za spot emitowany przed „Faktami" i „Uwagą! Koronawirus", podczas gdy ich propozycje w czasie trwania „Kuchennych rewolucji" nie przekraczają wspomnianych 57 tysięcy złotych. Oznacza to, że programy informacyjne stały się bardziej atrakcyjne przynajmniej w oczach osób odpowiedzialnych za marketing.

Jak podaje Super Express, kiedyś stawki za reklamę w trakcie show Magdy Gessler były o kilka tysięcy wyższe - podobno oferty sięgały nawet 63,5 tysiąca złotych. Restauratorka nie ma się jednak czego obawiać - widzowie nadal chętnie oglądają jej program, a spadek jest niewielki.

Co Magda Gessler radzi restauratorom w czasie pandemii?

Magda Gessler wyrobiła sobie markę autorytetu w kwestiach gastronomicznych. Nic dziwnego, przez lata swojej działalności udowodniła, że potrafi połączyć pyszną kuchnię z rozsądnym zarządzaniem, a do tego urządzić każdy lokal, by wyglądał jak z bajki. Jej opinia dla wielu osób posiadających własny biznes z pewnością jest bardzo cenna, zwłaszcza w czasie pandemii.

Sama najlepiej rozumie, jakim wielkim ciosem dla gastronomii były obostrzenia, dlatego swoimi radami dzieli się nie tylko na planie  „Kuchennych rewolucji". W jednym z wywiadów postanowiła powiedzieć, co według niej jest najważniejsze, by przetrwać trudny czas.

- Trzeba mieć silnego partnera po drugiej stronie, który da sobie radę z tym, co powinien robić. Powinien słuchać, wiedzieć, jaką ma społeczność wokół, na co stać tę społeczność, co potrafi robić, czym może ich zainteresować. Jakie dania fajnie zamyka się w słoiku i otwiera w domu. Czy ludzie ruszą się w ogóle z domu i mają jakiekolwiek środki do życia. Sytuacja jest bardzo trudna - powiedziała w rozmowie z dziennikarzami Plotka.

Artykuły polecane przez redakcję ŚwiatGwiazd.pl:

źródło: TVN, Plotek