Monika Zamachowska dorobiła się na rozstaniu
W ubiegłym miesiącu media obiegły wiadomości o rozstaniu Moniki i Zbigniewa Zamachowskich
Dziennikarka potwierdziła te informacje, publikując post, w którym przyznała, że została samotną matką
Według doniesień Super Expressu, upublicznienie takiego komentarza było wysoce opłacalne. Zamachowska rozkręca bowiem agencję PR
Monika i Zbigniew Zamachowscy długo nie odnosili się do informacji dotyczących rozpadu ich małżeństwa. Ostatecznie każdy z nich zdecydował się na ten krok. Aktor zamieścił w sieci oświadczenie, o którym więcej przeczytacie TUTAJ, natomiast dziennikarka opublikowała jeden, z pozoru niewinny komentarz.
Monika Zamachowska została samotną matką
Monika Zamachowska, która największą popularność zdobyła jako Monika Richardson, zasłynęła w mediach jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Niedawno postanowiła jednak podjąć się kolejnego wyzwania i otworzyła własną agencję PR. Wspaniałą nowinę ogłosiła na swoim profilu na Instagramie.
Przedstawiając internautom wizję nowego projektu, Monika Zamachowska niespodziewanie odniosła się do życia prywatnego. Przyznała, że własna firma jest dla niej czymś w rodzaju koła ratunkowego, które pozwoli jej „stanąć na własnych nogach”. Jasno i wyraźnie podkreśliła też, że jej małżeństwo ze Zbyszkiem zostało definitywnie zakończone.
- Może nie miałam w planach bycia samotną mamą, ale tego chyba nikt nie planuje, a żyć trzeba, prawda? – pytała we wpisie.
Niewinny komentarz czy celowa zagrywka?
Wpisem Moniki Zamachowskiej szybko zainteresowały się największe serwisy internetowe w kraju. Dziennikarze Super Expressu poddali jego treść specjalnej analizie, twierdząc, że komentarz o byciu samotną matką nie był przypadkowy. Jak uznali, zamieszczenie go w poście promującym nowo otwartą agencję PR mogło jedynie pomóc Monice Zamachowskiej. Jak?
To proste – kiedy media zaczęły udostępniać wpis częściowo odnoszący się do życia prywatnego Moniki Zamachowskiej, zaczęły także reklamować jej firmę. Dzięki temu dziennikarka zaoszczędziła na kampanii, która z pewnością wypromowałaby agencję, jednak wystawiłaby niemały rachunek.
- Za kampanię reklamową w największych mediach Zamachowska musiałaby zapłacić ok. 50–75 tys. zł, tutaj wystarczyło jedno zdanie. Wartość reklamowa celebrytki szacowana jest natomiast już na ponad 100 tys. zł – podaje SE.
Dodatkowym czynnikiem zapewniającym promocję agencji było zamieszczenie wpisu w mediach społecznościowych, a dokładnie na Instagramie. Tam Monikę Zamachowską obserwuje już 32 tysiące internautów, a po rozstaniu ze Zbyszkiem liczba ta wciąż się powiększa.
Jak wyglądało rozstanie Zamachowskich?
W połowie ubiegłego miesiąca media obiegły informacje o zakończeniu małżeństwa Moniki i Zbigniewa Zamachowskich. Choć początkowo wielu sympatykom pary wydawało się to niemożliwe, wkrótce plotki okazały się prawdą, a Zbyszek wyprowadził się z domu.
Zaraz po rozstaniu Monika Zamachowska miała widzieć cień szansy i – jak wspominała jej znajoma – liczyła, że mąż w końcu się otrząśnie. Im dalej od rozstania, tym bardziej, wydaje się to jednak nierealne.
O kulisach rozpadu związku Zamachowskich przeczytacie TUTAJ.
Artykuły polecane przez redakcję ŚwiatGwiazd.pl:
Henryk Gołębiewski wiele stracił przez alkohol. Zarzeka się, że nie pije od 2 lat
Artur Barciś przyjął szczepionkę na COVID-19. Relacja aktora zaskakuje
Nie żyje Jarosław Szczepaniak. Aktor grał w największych hitach TVP
Źródło: Super Express, Instagram